اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040960575363

پرداخت غرامت قربانیان واژگونی اتوبوس از سوی بیمه دانا

کد: 1395040960575363

http://j.mp/28ZUZQy

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه دانا غرامت فوت سربازان کشته شده سانحه اخیر را از محل پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث پرداخت می کند .

سربازان نی ریز

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، با عرض تسلیت به خانواده سربازان حادثه اخیرگفت: در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 کرمان و کشته شدن شماری از آنها، کارشناسان شعبه کرمان این شرکت با مراجعه به محل حادثه و شرکت مسافربری، صورت وضعیت اتوبوس مورد اشاره را دریافت کرده و اقدامات لازم برای تسهیل در پرداخت غرامت به ذینفان را به عمل آوردند .

مدیر عامل بیمه دانا اعلام کرد: با اداره کل پایانه های استان کرمان در خصوص اعلام خسارت و ارسال مدارک و مستندات مکاتبه لازم صورت گرفته است .

 صادق در پایان با آرزوی صبر برای خانواده های کشته شدگان این حادثه خاطر نشان کرد: ذی نفعان می توانند در اسرع وقت برای دریافت خسارات مورد نظر به شعبه کرمان این شرکت مراجعه کنند .

گفتنی است اتوبوس واژگون شده تحت پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث شعبه کرمان بیمه دانا بوده که طبق تعهدات فی مابین، برای فوت و نقص عضو 192٫000٫000 ریال و هزینه پزشکی 19٫200٫000 ریال به خانواده قربانیان و مصدومان سانحه پرداخت خواهد شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه