اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041161085376

بازدهی 110 درصدی بورس در سه سال گذشته

بورس بازارهای رقیب را جا گذاشت

کد: 1395041161085376

http://j.mp/297gmj3

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به گسترش تعامل بازار سرمایه ایران با کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته، بازده بورس 110 درصد بوده در حالی که سایر بازارهای رقیب مانند سکه، مسکن، ارز و سپرده های بانکی بازدهی کمتری داشته اند.

بورس بازارهای رقیب را جا گذاشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت بورس کالای ایران،محمد فطانت در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان بورس کالای ایران و بورس کالا پاکستان در جمع خبرنگاران نسبت به رونق فعالیت بازار بورس ابراز امیدواری کرد و گفت: بررسی سابقه فعایت بازار سرمایه مشخص می سازد که بازار سرمایه نسبت به همه بازارهای رقیب، عملکرد بهتری داشته است. 

وی افزود: مبنای قضاوت بازار سرمایه نباید دوره های زمانی یک هفته یا یک ماه باشد و در سه سال گذشته، بازده بورس 110 درصد بوده، در حالی که سایر بازارهای رقیب مانند سکه، مسکن، ارز و سپرده های بانکی بازدهی کمتری داشته اند. 
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار یادآور شد: هنگام استقرار دولت یازدهم، شاخص بورس 38 هزار و 600 واحد بود، اما اکنون در حدود 74 هزار واحد قرار گرفته است. 
به گفته فطانت، بازدهی بازار سرمایه نسبت به بازارهای رقیب بیشتر است، اما به این معنا نیست که همه افراد کم تجربه و ناآشنا بدون اطلاع کافی در این بازار سرمایه گذاری کنند. 
وی افزود: افرادی که متخصص بازار سرمایه نیستند باید از طریق شرکت های سرمایه گذاری و یا مشاوران سرمایه گذاری، وارد شوند. 
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اضافه کرد :سهامداران کم تجربه از تبلیغاتی که در سایت های مجازی است، پرهیز کنند و افرادی که با یک برنامه ریزی میان و بلند مدت در بورس سرمایه گذاری می کنند، موفق خواهند شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه