اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951223244315376

بر اساس تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی

سطح حمایتی فلز زرد کجاست؟

کد: 13951223244315376

https://goo.gl/GfuJH8

، تهران , (اخبار رسمی): تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا ۱۱۷۵ تا ۱۱۸۵ دلار در هر اونس خواهد بود.

سطح حمایتی فلز زرد کجاست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، انتشار آمارهای جدید وزارت کار آمریکا درباره اوضاع بازار اشتغال در ماه فوریه ، گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره در نشست مارس فدرال رزرو آمریکا را بیشتر کرده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و نتایج نشست مهم فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

البته از سوی دیگر نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی در اتحادیه اروپا به خصوص انتخابات مهم آلمان فرانسه و هلند می تواند تاثیر مهمی بر نوسانات نرخ ارز و قیمت طلا داشته باشد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، اگر سطح حمایتی ۱۱۸۵ تا ۱۱۷۵ دلاری شکسته شود، فرصت بسیار مناسبی برای خرید طلا فراهم خواهد شد. به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار، تنش های سیاسی بین المللی و سیاست های مالی و اقتصادی آمریکا قرار خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]