اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261545455

در اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان

بازاریابان برجسته جهانی درتهران جمع می شوند

کد: 1395041261545455

https://goo.gl/oU1Zpf

، تهران , (اخبار رسمی): اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌ بنیان با حضور اساتید و بازاریابان مطرح بین المللی و با مشارکت انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و همکاری شرکت مشاوره نوآوران داتیک در 20 تیر برگزار می شود.

بازاریابان برجسته جهانی درتهران جمع می شوند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان، این کنفرانس با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ایجاد آگاهی بیشتر از ابزارها و روش‌های علمی بازاریابی و مطالعات بازار، تلاش برای ارتقای صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان از طریق شناخت بهتر بازارهای هدف، برگزار خواهد شد.

به همین منظور و با تاکید بر اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش بنیان، نقش پژوهش‌های سندیکایی به عنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینه‌ها و ارائه تجارب شرکت‌ها در بازاریابی و کسب و کارهای دانش بنیان از اساتید مرتبط بازاریابی و سخنرانان برجسته خارجی به جهت شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش  و تعریف منافع کارکردی و احساسی و ایراد سخنرانی و حضور در کارگاه های آموزشی دعوت به عمل آمده است.
قابل ذکر است که انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و شرکت مشاوره نوآوران داتیک برای ارتقای سطح علمی و کاربردی اولین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان از نخبگان در عرصه جهانی دعوت به عمل آورده اند.

بر این اساس کارین دوچین مدیر ارشد امور مشتریان شرکت کانتار، الکساندر رپتز متخصص مذاکره برای موافقت نامه های مشارکت و پایش سرمایه، سابین گرمن مشاور ارشد بازاریابی و برند، میراحمد امیرشاهی عضو شورای سیاست گذاری و دبیر علمی کنفرانس برند، کامبیز حیدرزاده عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن بازاریابی ایران در این کنفرانس سخنرانی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش مخاطبان این کنفرانس که شامل شرکت های دانش بنیان (شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری اطلاعات، دارو، بیوتکنولوژی، تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی و ...)، کسب و کارهای فعال در پارک‌های علمی فن‌آوری، کارشناسان واحد بازاریابی و تحقیقات بازار، شرکت های تحقیقات بازاریابی، دانشجویان رشته های مدیریت و بازاریابی و مهندسی علاقه‌مند به حوزه بازاریابی می شود؛ می توانند به آدرس اینترنتی www.imraconferences.ir  مراجعه کرده و برای حضور در این کنفرانس بین المللی، ثبت نام کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینوویت - innovate

ماموریت داتیک کمک به توانمندسازی مدیران و شرکت‌های ایرانی در حوزه‌ی استراتژی، بازاریابی و برند است که با ارایه‌ی خدمات متنوع مدیریت شامل آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر صورت می‌گیرد؛ این خدمات، علمی و کاربردی‌اند و هدف از آن‌ها ارتقای علمی، رقابت‌پذیری و کسب موفقیت‌های ماندگار در بازارهای داخلی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش