اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064235582

نمایش عکس‌های دیده‌نشده گلستان

کد: 1395042064235582

https://goo.gl/EDWnvM

، تهران , (اخبار رسمی): همسر کاوه گلستان از نمایش عکس‌های دیده‌نشده‌ این هنرمند در مراسم یادبودش خبر داد.

نمایش عکس‌های دیده‌نشده عکاس انقلاب

به گزارش روابط عمومی شرکت آرتیشین هنگامه گلستان عکاس و همسر کاوه گلستان در این‌باره اظهار کرد: ایده‌ برپایی نمایشگاهی از عکس‌های همسرم درپی تصمیم‌گیری برای برگزاری یادبود او ارائه شد. به همین دلیل، می‌خواهیم تعدادی از عکس‌های کاوه گلستان را که به مجموعه‌ها و دوره‌های مختلف کاری‌اش مربوط است، برای مخاطبان به‌نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: در این نمایشگاه، عکس‌هایی از مجموعه‌های مختلف کاوه گلستان با موضوع جنگ، انقلاب، کارگران و ... ارائه می‌شود. این عکس‌ها به آرشیوی متعلق است که از عکس‌های همسرم در اختیار من قرار دارد.

وی همچنین به نمایش عکس‌های دیده‌نشده‌ای از کاوه گلستان اشاره و اضافه کرد: بخشی از این نمایشگاه به نمایش عکس‌هایی اختصاص دارد که به‌ صورت کلاژِ پولاروید کار شده‌اند. کاوه تعدادی از عکس‌های قدیمی را با این روش، کلاژ کرده بود که به‌جز در دوره‌ی چاپ شدن و نمایش آن‌ها در همان زمان، دیده نشده‌اند.

 کاوه گلستان 17 تیرماه سال 1329 در آبادان متولد شد. او که با ثبت مجموعه عکس‌هایی مانند «کارگران» هنر خود را در عکاسی نشان داد، با شروع انقلاب به ثبت لحظه‌های مستند این رویداد پرداخت. کاوه گلستان 13 فروردین‌ماه 1382 هنگام انجام  تصویربرداری در عراق براثر انفجار مین کشته شد.

علاقه‌مندان برای دیدن عکس‌های این هنرمند می‌توانند 23 و 24 تیرماه از ساعت 16 تا 21 به گالری «شیرین» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره 5 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتیبیشن ( arthibition )

فرصتی برای کشف هنر اصیل ایرانی و حمایت از هنرمندان، مجموعه‌داران، گالری‌ها و هنردوستان در ایران و جهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی