اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365045441

دربین محصولات ایران خودرو

هایما و وانت تندر صدرنشینان کیفیت شدند

کد: 1395042365045441

https://goo.gl/wUK4Wp

، تهران , (اخبار رسمی): براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول هایمای تولیدی در سایت ایران خودروی خراسان در اولین ارزیابی و وانت تندر U90، رده های کیفی سه ستاره را از آن خود کردند.

هایما و وانت تندر صدرنشینان کیفیت شدند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ایران خودرو ، هایما توانست رده کیفی سه ستاره را در میان محصولات کلاس قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان را به خود اختصاص دهد.

این گزارش می افزاید، پروژه تولید خودروی هایما S7 در خردادماه سال گذشته آغاز و در پایان سال نیز به بهره برداری رسیده است. آدیت آزمایشی این محصول از بهمن ماه 94 آغاز و با تعریف و اجرای پروژه های بهبود در خردادماه امسال به کسب نتایج مناسب محقق شده است. این خودرو برای اولین بار در خردادماه امسال وارد فهرست خودروهای مورد سنجش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.

محصول تندر وانت U90 نیز در بخش خودروهای کار و در کلاس خودروهای کم تر از 50 میلیون تومان توانست رده کیفیت سه ستاره را کسب کند.

این دو محصول علاوه بر کسب سه ستاره کیفیت،‌ صدرنشین در گروه خودروهای هم کلاس خود هستند.

لاز به ذکر است، در دو سال گذشته و براساس استراتژی تدوین شده گروه صنعتی ایران خودرو، مقوله کیفیت سرلوحه کلیه فرآیندهای مرتبط با تولید محصول و فعالیت های گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته و برمبنای آن پروژه های بهبود متعددی تعریف و به اجرا گذاشته شده است. دست یابی به رده های کیفی بالاتر در زنجیره تولید، در دستورکار گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد و برهمین اساس تعریف و اجرای برنامه های بهبود همچنان دنبال می شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید