اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242505441

از روز گذشته آغاز شد

اجرای طرح فروش سوزوکی و پژو 207i

کد: 13951217242505441

https://goo.gl/mvSpsh

، تهران , (اخبار رسمی): گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی سال 95 به منظور پاسخگویی به خواست مشتریان طرح فروش دو محصول سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک آپشن و پژو 207i دستی را اجرا می کند.

اجرای طرح فروش سوزوکی و پژو 207i

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، ایکوپرس، موعد تحویل پژو 207i چهارده و سوزوکی گراندویتارا اتوماتیک بیست روزه تعیین شده  است.

برمبنای این گزارش، محصول سوزوکی گراندویتارا به دو روش نقدی و اعتباری عرضه می شود که موعد تحویل هر دو روش 20 روز تعیین شده است. در روش اعتباری مشتریان می توانند پس از پرداخت مبلغ اولیه، مابه التفاوت آن را در بازه زمانی 6 تا 36 ماه با نرخ بهره صفر تا 20 درصد پرداخت کنند.

در این طرح فروش، محصول پژو 207i دستی در رنگ های سفید،‌ خاکستری، مشکی و نقره ای و  موعد تحویل 14 روزه عرضه می شود.

طرح فروش دو محصول ایران خودرو از روز دوشنبه در نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور آغاز و تا پایان اسفندماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]