اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666115575

نباید هیچ هزینه ای از سوی خانواده ها پرداخت می شد

دوره آموزشی بارسلونا لغو شد

کد: 1395042666115575

https://goo.gl/UzBBfQ

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد که برگزاری دوره آموزشی توسط بارسلونا اسپانیا لغو شده و شرکت سبز ورزش پاسخگوی آن است.

علیزاده: مجوز برگزاری دوره آموزشی لغو شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، محمد علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال با تائید مطلب فوق گفت: طی جلسات و نشست های مکرری که نماینده شرکت سبز ورزش با فدراسیون و آکادمی درباره برگزاری یک دوره مدارس فوتبال با همکاری باشگاه بارسلونا اسپانیا در تهران داشته است قرار شد تا این دوره بدون دریافت هزینه از خانواده ها و در تهران برگزار شود.
وی افزود: علیرغم گذشت دو ماه از درخواست برگزاری دوره، این شرکت هیچ اقدامی به تشکیل دوره آموزشی نکرده و مجوزش لغو می شود. اگر قرار است تا دوره مدارس فوتبال با همکاری باشگاه بارسلونا برگزار شود، شرمت سبز ورزش باید درخواست مجدد خود را ارسال کند.
رئیس آکادمی ملی فوتبال در پایان گفت: قرار بود طبق تعهدات شرکت ورزش سبز، هیچ هزینه ای از خانواده ها پرداخت نشود اما متاسفانه طبق اطلاعاتی که داریم، این اقدام صورت گرفته و شرکت مذکور باید پاسخگوی تخلفاتی که انجام داده، باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش