اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766905626

ورود شوالیه جدید ایسوس به نام RX 480

کد: 1395042766905626

https://goo.gl/Tuu1Rn

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایسوس، جدیدترین کارت گرافیکی خود را با تراشه RX 480 شرکت AMD معرفی کرده که این کارت گرافیک جدید با نام STRIX RX 480 نام گذاری شده است.

,ورود شوالیه جدید ایسوس به نام RX 480

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ایسوس، این شرکت با تکیه بر دانش مهندسان خود، ROG STRIX RX 480 را برای نسل جدید بازی ها که با واقعیت مجازی همراه شده اند، طراحی و بهینه سازی کرده است. همچنین در سری اورکلاک شده این کارت، به لطف قطعات با کیفیت، فرکانس هسته تا 1330MHz افزایش یافته است.

ROG STRIX RX 480 به آخرین سری از خنک کننده های DirectCU III مجهز شده است که در طراحی و مهندسی این مدل از خنک کننده ها، هسته کارت گرافیکی مستقیم با لوله های حرارتی در تماس است و این امر منجر به دفع سریع حرارت می گردد. سه فن با طراحی اختصاصی که از نوک بال هواپیمای جنگنده الهام گرفته شده و با توجه به نوع طراحی آن جریان هوا و فشار استاتیکی بیشتری تولید کرده و در عوض صدای کمتری تولید می کند.

ایسوس در کارت گرافیک های سری ROG STRIX برای خنک کنندگی پا را یک گام فراتر نهاده و با توجه به نحوه سنجش دمای داخل کیس بر پایه دمای پردازنده و مدار تغذیه مادربورد و گرم بودن نواحی کارت گرافیک، کنترل دما را به کارت گرافیک سپرده و دو هدر مجزا برای اتصال فن و مدیریت دمای اطراف کارت گرافیک روی این سری از کارت ها اضافه کرده و آن را با نام FanConnect معرفی کرده است.

تمامی کارت گرافیک های ایسوس با فناوری Auto-Extreme طراحی و تولید می شوند. خط تولید تمام اتوماتیک و عدم دخالت انسان در پروسه تولید، درصد خطا را کاهش داده و قطعات با کیفیت و استانداردSuper Alloy Power II، تضمینی برای ماندگاری و طول عمر بالای کارت گرافیک است. همچنین قطعات این مدل با استاندارد Super Alloy Power II مصرف را تا 50 درصد، دمای تولید شده را تا 50 درصد و نویز تولید شده توسط چوک ها را تا 22 برابر نسبت به مدل مرجع کاهش و بهبود داده است.

کارت گرافیکی های ROG STRIX RX 480 با فناوری نور پردازی Aura RGB ایسوس مجهز شده است که به کاربر امکان انتخاب میلیون ها رنگ و 6 جلوه بصری مختلف در هر دو سمت کارت را می دهد، تا سیستم را به سلیقه خود نورپردازی کند. این فناوری با مادربوردهایی از ایسوس که فناوری Aura RGB را پشتیبانی می کنند نیز سازگار است. ایسوس در ROG STRIX RX 480 پورت های سازگار با واقعیت مجازی قرار داده تا کاربر به راحتی هدست های واقعیت مجازی را متصل کند و از تجربه ای بی نظیر در محیط سه بعدی لذت ببرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]