اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191755626

انتخاب درست برای هر موقعیت کاری

مادربوردهای اختصاصی ایستگاه کاری (WorkStation)

کد: 13950908191755626

https://goo.gl/jvtYRB

، تهران , (اخبار رسمی): ایسوس ازمادربوردهای اختصاصی ایستگاه کاری (WorkStation) رونمایی کرد .

مادربوردهای اختصاصی ایستگاه کاری (WorkStation)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایسوس ،ایسوس به عنوان برند نخست تولید مادربورد، برای هر نوع نیاز و پروژه ای، مادربورد متناسب همان جامعه هدف را طراحی و تولید کرده است. به طور مثال مادربوردهای میان رده یا مخصوص بازی هر کدام به هدف خاصی طراحی شده اند و سعی در برآورده کردن نیازهای مشخصی دارند. در این خبر قصد داریم تا شما را با ویژگی های اختصاصی مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری یا همان ورک استیشن آشنا کنیم:

طراحی پایدار، مصرف بهینه
طراحی مدار تغذیه و استانداردهای موجود در مادربورد های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس، دقیقاً با استانداردهای رده سرور طراحی و تولید می شوند،همچنین در تولید قطعات مدار تغذیه نیز از خازن ها و چوک هایی فراتر از استانداردهای معمول استفاده می کنند تا بیشترین کارایی برای شرایط سخت فراهم گردد. مدیریت هوشمند مصرف هم به عهده چیپ DIGI+ ایسوس است که به صورت دییجیتال تمامرویدادهای مرتبط با مصرف و توان را نظارت می کند. نرم افزار های مدیریت نظیر FanXpert نیز در این سری از مادربوردها به کمال خود رسیده وکاربر به سادگی می تواند با نرم افزاری ساده، میزان دما و نحوه عملکرد سیستم خنک کننده را کنترل و مدیریت کند.
بالاترین بازدهی و انعطاف پذیری
ایسوس به کمک چیپ های جانبی نظیر PLX8747، همواره امکان استفاده از پیکربندی های SLI و CrossFire را با بیشترین تعداد و بالاترین سرعت فراهم آورده است تا محدودیت های مادربوردهای معمولی گریبانگیر سیستم های قدرتمند ایستگاه کاری (ورک استیشن) نشوند. در همین راستا شرکت NVIDIAکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان GPU در دنیاست، در پروژه های خود از مادربوردهای ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس استفاده کرده است. 
یکی از مهمترین کاربرد های مادربورد های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن)، استفاده در شبکه های پر سرعت است. ایسوس به منظور استفاده بهتر و منعطف از شبکه، در تمام مدل های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) خود از دو درگاه پر سرعت شبکه استفاده کرده است. بد نیست بدانید که نخستین مادربورد با دو درگاه شبکه 10 گیگابیتی را برای اولین بار ایسوس طراحی و عرضه کرده است.
اگر به دنبال کامپیوتری رده بالا به منظور استفاده در صنعت، کسب و کار های کوچک یا سیستم های مبتنی بر پردازش کارت گرافیک هستید، سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس انتخابی است که به سادگی نمی توانید از کنار آن عبور کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]