اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042767075634

شوروم اختصاصی برند etre belle آلمان در تهران افتتاح شد

ارسال رایگان محصولات زیبایی آلمان برای تست

کد: 1395042767075634

https://goo.gl/sqH9iY

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تی تی آرا نماینده انحصاری etre belle آلمان در ایران یکی ازبرندهای برتر در دنیا، شوروم اختصاصی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست این برند جهانی را جهت آشنایی و تست توسط بانوان در تهران افتتاح کرد.

شوروم اختصاصی etre belle آلمان در تهران

ارایه رایگان محصولات پوستی جهت تست در شوروم اختصاصی etre belle آلمان در تهران

محصولات آرایشی و مرافبت از پوست Etre Belle "اتق بل " محصول کشورآلمان که یکی از پنج برند برتر محصولات مراقبت از پوست در دنیا به شمار می آید، هم اکنون به طور مستقیم جهت تست و استفاده توسط این شوروم اختصاصی در اختیار بانوان ایرانی است.

محصولات متنوع آرایشی و پوستی از جمله لاین طلایی حاوى طلا، خاویار و عسل، لاین اسید هیالورونیک و لاین محصولات سالنی از جمله صدها محصول اتق بل آلمان است که برای نخستین بار به طور کامل جهت بازدید و تست در اختیار هموطنان عزیز ایرانی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تمام محصولات با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران  عرضه می شود.

محصولات این برند علاوه بر فروش توسط نمایندگی ها به صورت کاملا اختصاصی و آنلاین از طریق وب سایت www.ebkala.com یا www.etre-belle.ir  قابل خریداری است. در حال حاضر بلافاصله پس از ثبت نام آنلاین در وب سایت ebkala.com نمونه تستر های محصولات لوکس طلایی مراقبت از پوست به آدرس شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد. مهلت ثبت نام تا پایان جشنواره تابستانه یعنی تا پایان شهریور 1395است. این جشنواره شامل تخفیفات ویژه خرید تا سقف 40 درصدداست.
رزرو شوروم و تست محصولات
برای بازدید و استفاده رایگان از شوروم اختصاصی "ای بی کالا" و تست محصولات لوکس آرایشی و مراقبت از پوست etre belle کشور آلمان، تنها کافی است که فرم ثبت نام را در summer.ebkala.com تکمیل و ارسال کنید. 
این شوروم اختصاصی در تهران خیابان ولی عصر مقابل پارک ملت خیابان سایه پلاک 82 واقع است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارما تدبیر

کارما تدبیر پارس با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج از کشور، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره و آموزش مدیریت را ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی