اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050168925626

شگفت انگیز ترین رنگ ذندگی را جستحو کنید

مسابقه عکاسی ایسوس

کد: 1395050168925626

https://goo.gl/KC693n

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایسوس در راستای "جستجوی شگفت انگیز ترین رنگ ذندگی" و با کمپین ZenColors#شما را به انتشار تصویرهای خلاق خود، دعوت می کند.

مسابقه عکاسی ایسوس

به گزارش روابط عمومی ایسوس جالب است بدانیم انتخاب نام "ذندگی" برگرفته از سری ذنفون (ZenFone) ایسوس است که در اینستاگرام  با نام "ذن‌لایف" ZenLife.ir@  به معرفی محصولات و کمپین های سری "ذن" می پردازد و کلمه "ذندگی" یادآور شعار "ذندگی با ذن‌فون" است.

برای شرکت در کمپین ZenColors ایسوس می توانید  تا تاریخ 8 مرداد تصاویر رنگی (عکس یا ویدیو)  خود را که نشان دهنده احساس و عواطف شماست، در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ ZenColors#و تگ صفحه  Zenlife.ir@ به اشتراک بگذارید. 

برای آشنایی بیشتر با شرایط شرکت در مسابقه ودیدن نمونه ایی از عکس های مرتبط با کمپین به صفحه @ZenLife.ir مراجعه کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]