اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269275363

بیمه دانا افزایش سرمایه داد

کد: 1395050269275363

http://goo.gl/ZVO1PH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بیمه دانا با اعلام تقسیم سود 15 ریالی هر سهم در مجمع سالانه درباره افزایش سرمایه توضیح داد.

مجمع بیمه دانا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا بیژن صادق با اعلام تقسیم سود 15 ریالی هر سهم بیمه دانا در مجمع سالانه ، درباره آخرین وضعیت زمین‌های منطقه علی‌آباد تهران که گفته می‌شود متعلق به این شرکت است، توضیح داد: اتفاق جدیدی در این خصوص حادث نشده و این زمین‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند. در مجمع قرار بر این شد که مذاکرات با ارتش جمهوری اسلامی در این خصوص ادامه یابد.

وی درباره برنامه افزایش سرمایه هم گفت: در حالی بیمه مرکزی طی دو سال گذشته افزایش سرمایه بیمه ها را به دلیل محدودیت‌هایی از اولویت فوری خارج کرده که بیمه دانا در صورت موافقت سهام‌داران، تلاش می‌ کند این افزایش سرمایه را از روش‌هایی مثل آورده‌ی نقدی سهام‌داران یا صرف سهام به انجام برساند تا بیشترین منافع را داشته باشد.

صادق با اشاره به افزایش سودآوری‌های شرکت از محل سرمایه‌گذاری‌ها گفت: بیمه دانا پس از اجرای کامل یکپارچه‌سازی و تجمیع دریافت و پرداخت در سال 1394، منابع مالی پرقدرتی فراهم کرده که امکان چانه‌زنی مناسبی را برای شرکت در طول سال مالی گذشته فراهم کرد.

همچنین  این شرکت با اصلاح و بهبود سبد بورسی خود و سرمایه‌گذاری مناسب در بورس توانست، نسبت بسیار مهم درآمد سرمایه‌گذاری‌ها بر مجموع سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت خود را به رقم بسیار امیدوارکننده‌ 22.5 درصد برساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه