اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470785357

بانک تجارت میزبان اهالی فرهنگ در کرمان

کد: 1395050470785357

http://goo.gl/Jn32Cp

، تهران , (اخبار رسمی): نوزدهمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان سی ام تیربا حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، استاندار، مؤلفان، نویسندگان، ناشران و اهالی فرهنگ استان کرمان در تالار بانک تجارت برگزار شد.

بانک تجارت میزبان اهالی فرهنگ در کرمان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت احمد مسجد جامعی نیز دراین مراسم با تجلیل از کرمان به عنوان دیاری نخبه پرور که مهد نویسندگان و متفکران زیادی بوده است گفت: در دنیای امروز شهرها را براساس فرهنگ آن می سنجند و نه خیابانها و پارکها، لذا باید فضاهای عمومی مناسب برای رشد فرهنگی، گفتگو و تبادل نظر میان مردم توسعه یابد.

عضو شورای شهر تهران افزود :در کرمان زمینه و آدم ها وجود دارد اما بروز و ظهور آن نیاز به بسترها و امکاناتی دارد که در همه جاهای دنیا این نیاز را دستگاه های صنعتی فراهم می کنند.

محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:این استان درزمینه برگزاری دوره‌های انتخاب کتاب سال در سطح کشور پیشرو است و جزو 10استان کشور است که در آنها هیأت نظارت بر چاپ و نشر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در سایر حوزه های اقتصادی و صنعتی فعالیت های خوبی در استان در حال انجام است افزود: در مورد کتاب این حرکت ها انجام نشده و بنگاه ها و شرکت های تولیدی باید از این حوزه حمایت کنند.

گفتنی است در نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان 12نفر برگزیده ، 28نفر شایسته تقدیر و چهار ناشر تجلیل شدند و بانک تجارت حامی این رویداد فرهنگی بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]