اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571025626

سرباز جان سخت جدید ایسوس روانه بازار شد

کد: 1395050571025626

https://goo.gl/QbjEKj

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایسوس به عنوان برند نخست در تولید مادربورد در کلاس جهانی، به تازگی مادربوردی جدید از خانواده Sabertooth خود معرفی کرده است.

سرباز جان سخت جدید ایسوس روانه بازار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایسوس ،مادربورد TUF Sabertooth 990FX R3.0 برپایه چیپ ست AMD® 990FX/SB950 است و از آخرین پردازنده سوکت AM3+ شرکت AMD پشتیبانی می کند. همچنین ایسوس این کهنه سرباز را با آخرین تجهیزات محافظتی تجهیزکرده که در ادامه به آنها می پردازیم:
پایداری و دوام با تجهیزاتی با استاندارد نظامی
TUF Sabertooth 990FX R3.0 از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره می برد. پکیج نرم افزاری خاص این رده از مادربوردها نیز بهبود یافته است. این مادربورد جان سخت از چوک های بهینه شده آلومینیومی بهره می برد که خاصیت ضد اکسیداسیون دارند و می توانند حرارت را تا 13 درصد بهتر از گذشته دفع کنند. همچنین خازن های مشکی متالیک ژاپنی آن 20 درصد در برابر دمای بالا نسبت به مدل های رایج مقاومتر بوده و طول عمر دو برابری نسبت به مدلهای رایج دارد.
همچنین این مادربورد برای مقابله به الکترسیته ساکن از TUF ESD Guard 2 بهره می برد که مهندسان ایسوس با این راهکار مقاومت 2 برابری را در قسمت ورودی/خروجی ها و پورت ها به ارمغان آورده اند. همچنین این مادربورد برای تست های دوام و پایداری در شرایطی بسیار بدتر از سایر مادربوردها مورد سنجش قرار می گیرد تا پایداری آن تضمین شود.
نخستین مادربورد سری TUF با پشتیبانی از نورپردازی Aura
مادربورد TUF Sabertooth 990FX R3.0 با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس می تواند از بین میلیون ها رنگ و جلوه های بصری مختلف ظاهر سیستم را نیز دلچسب تر کند. علاوه بر آن، ایسوس از آخرین راهکار استحکام بخشی خود به مادربورد یعنی Safe Slot برای اسلات های PCIe نیز در این مادربورد استفاده کرده تا هم زیبایی آن بهبود یابد و هم پایداری مادربورد در هنگام استفاده از کارت های گرافیکی سنگین وزن حفظ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]