اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571425416

اینالویی معاون فن‌آوری بانک ایران زمین شد

کد: 1395050571425416

http://goo.gl/8rX925

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک ایران زمین در حکمی فرهاد اینالویی را به سمت معاونت فن‌آوری اطلاعات این بانک منصوب کرد.

اینالویی معاون فن‌آوری بانک ایران زمین شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در جلسه معارفه معاون جدید فناوری اطلاعات این بانک اظهار داشت: همه دوستان اشراف دارید در شرایط فعلی حوزه آی تی ‌ با توجه به نقشی که می تواند در پیشرفت و توسعه فعالیت های بانک داشته باشد از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پور سعید افزود: امروز در شرایطی که بانک های ما درپی تغییر کسب درآمد از طریق فاصله بین سود تسهیلات و سود سپرده به سمت درآمدهای حاصل از خدمات و کارمزد هستند، آی تی می تواند نقش بسیار موثری در توسعه و ایجاد بسترهای مناسب برای این امر و ارائه خدمات متمایز و به روز داشته باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: در گذشته نگاه به آی تی به این صورت بود که پشتیبانی از سایر بخش ها را به عهده داشت . کار ابتدا در واحدهای مختلف تعریف می شد و ای تی بستر اجرایی سیستمی آن را از قبیل نرم افزار و سخت افزار و سایر امکانات را فراهم می کرد، اما امروز جایگاه آی تی طوری است که در زمینه کسب و کارهای جدید و مبتنی بر استفاده از تکنولوژی های جدید، پیشگام است. در حقیقت آی تی با استفاده از ظرفیت های موجود و ظرفتهای جدید و تلفیق آنها نقشی پیشرو و سازنده را ایفا می کند.

در ادامه فرهاد اینالویی معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین، با اظهار خوشنودی از حضور در جمع مدیران بانک ایران زمین، اظهار داشت: فن‌آوری اطلاعات تنها به یک واحد اطلاق نمی شود، در حقیقت وقتی ما می گوئیم آی تی نقش هدایتی دارد به این معنا است که فن‌آوری اطلاعات باید در کل سازمان رسوخ کرده باشد و نه فقط در بخشی خاص.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه