اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671795747

به ارزش 40 میلیون یورو در ایران

ایتالیا و سوئیس نیروگاه خورشیدی می سازند

کد: 1395050671795747

https://goo.gl/Y8sNm6

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد ساخت بزرگترین نیروگاه برق خورشیدی ایران به ارزش تقریبی 40 میلیون یورو با سرمایه گذارانی از ایتالیا و سوئیس امضا شد.

ساخت نیروگاه خورشیدی به ارزش 40 میلیون یورو

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق ایران و سوئیس، پس از امضای قرارداد ساخت چند نیروگاه برق خورشیدی بین ایران و آلمان، قرارداد ساخت بزرگترین نیروگاه برق خورشیدی ایران به ارزش تقریبی 40 میلیون یورو با سرمایه گذارانی از ایتالیا و سوئیس امضا شد.

بر این اساس قرار است این نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت و توان تولید 30 مگاوات در استان خراسان شمالی توسط سرمایه گذاران ایتالیایی و سوئیسی  طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی شود.

لازم به ذکر است که عملیات احداث این نیروگاه برق خورشیدی تا 4 هفته اینده به طور رسمی آغاز خواهد شد ضمن آنکه  قرارداد ساخت این نیروگاه 30 مگاواتی خورشیدی توسط سازمان انرژی های نو با سرمایه گذاران اروپایی امضا شد.

از همین رو، زمین 60 هکتاری در ضلع غربی کارخانه آلومینای جاجرم که در مجاورت پست 400 کیلوولت این شهر قرار دارد، برای احداث پروژه در نظر گرفته شده است ؛ طرف سرمایه‌گذار به جز پنل‌ها و اینورترها، از تمامی ظرفیت‌های بومی برای احداث پروژه بهره‌برداری خواهد کرد.

افزوده شدن 17 درصد به مبلغ تضمینی خرید برق از سرمایه گذاران به عنوان سیاست تشویقی برای این نوع همکاری در قرارداد ذکر شده است اما چنانچه دیگر سرمایه‌گذاران از 100 درصد امکانات بومی استفاده کنند، تا 30 درصد به مبالغ وعده داده شده خرید برق، افزوده خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت سرمایه‌گذار سوئیسی تا 300 مگاوات احداث نیروگاه را در دستور کار دارد که به تدریج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و سوئیس

ISCC ترویج و تسهیل روابط تجاری بهتر بین ایران و سوئیس. ارائه اطلاعات ضروری در مورد کسب و کار در این بازار ها. گرد همایی مدیران و تصمیم گیرندگان جهت تسهیل، بهبود ارتباطات و ارائه شبکه ارتباطی بین دو کشور. معرفی و پیشبرد منافع مشترک اعضاء. تشویق و تسهیلات ملاقات شرکت های عضو در هر دو کشور. تبلیغ هر دو کشور به عنوان مکان برتر برای توسعه کسب و کار.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته