اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174700420

افزایش ارزش وون به کمک سامسونگ آمد

سود آوری فصلی سامسونگ رشد کرد

کد: 1395051174700420

http://goo.gl/axH23Q

، تهران , (اخبار رسمی): در فصل منتهی به انتهای ژوئن سال جاری میلادی سود اجرائی سامسونگ 2.40 هزار میلیارد وون رشد کرد.این رشد در نتیجه افزایش فروش در بخش قطعه ، وسایل صوتی و تصویری و گوشی های موبایل اتفاق افتاد.

سود آوری فصلی سامسونگ رشد کرد

شرکت سامسونگ در نیمه اول سال مالی جاری 8.8 هزار میلیارد وون -واحد پول کره جنوبی- هزینه سرمایه ای داشت که 10 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت سامسونگ، شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد: در نیمه دوم سال مالی جاری که در روز سی ام ماه ژوئن به پایان رسیده است 50.94 هزار میلیارد وون کره جنوبی درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با افزایش 2.40 هزار میلیارد وون همراه بود.

در این فصل سود اجرایی شرکت سامسونگ برابر با 8.14 هزار میلیارد وون بود که نسبت به سال قبل از آن با افزایش 1.24 هزار میلیارد وون رشد داشت.

در فصل دوم سال مالی جاری درآمد فروش قطعات و درآمد فروش مجموعه های صوتی و تصویری و گوشی های موبایل افزایش داشت.

در بخش فروش گوشی های موبایل بیشترین رشد به فروش Galaxy S7 و S7 edge اختصاص داشت و فروش این دو مدل گوشی تلفن همراه نسبت به سال قبل با افزایش 10 درصدی همراه بود.

مدیر عامل شرکت سامسونگ یکی از دلایل اصلی رشد درآمد این برند را تقویت ارزش وون در بازار جهانی می داند که باعث شد تا سود اجرایی  سامسونگ در فصل منتهی به سی ژوئن سال 2016 میلادی 0.3 هزار میلیارد وون افزایش یابد. این سود بیشتر در نتیجه افزایش فروش قطعات سامسونگ در بازارهای خارجی به دست آمد.

هزینه های سرمایه ای CAPEX در فصل دوم سال مالی جاری برابر با 4.2 هزار میلیارد وون بود که 2 هزار میلیارد وون از این پول در بخش تولید و تجارت سمیکانداکتورها صرف شد و 1.6 هزار میلیارد وون در بخش تولید پنل های نمایشی هزینه شد .

مجموع هزینه های سرمایه ای سامسونگ در فصل اول سال مالی جاری یعنی در فاصله آوریل تا انتهای ژوئن برابر با 8.8 هزار میلیارد وون بود.

انتظار می رود در فصل سوم سال جاری فروش شرکت سامسونگ در سطح کنونی ثابت باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار