اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174780420

همکاری نستله و سامسونگ برای ایجاد پلت فرم سلامت دیجیتال

دنیای دیجیتال به کمک سلامت انسان می آید

کد: 1395051174780420

http://goo.gl/wtN4gN

، تهران , (اخبار رسمی): دو شرکت نستله و سامسونگ پلت فرمی ایجاد می کنند تا اطلاعات افراد در مورد شاخص های سلامتی آنها هر لحظه در اختیارشان باشد.و پیشنهادهایی در مورد سبک زندگی و تغذیه به آنها داده می شود.

تویوتا خلاق ترین براند خودروسازی دنیا شد

اولین نمونه از پلت فرم سلامت دیجیتال ابتدای سال 2017 میلادی به بازار مصرف عرضه می شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت نستله. این براند با مشارکت شرکت سامسونگ مطالعه ای را در زمینه علم تغذیه انجام می دهند . این دو شرکت در نظر دارند یک پلت فرم سلامت دیجیتال را ایجاد کنند که به افراد پیشنهادهای شخصی تری در مورد نحوه تغذیه و سبک زندگی و تناسب اندام بدهد.

یکی از اهداف این فعالیت مشترک را می توان تعین پتانسیل  علم تغذیه و تکنولوژیهای دیجیتال برای افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به سلا مت جسمی و زندگی سالم  است.مطالعات اولیه توسط موسسه علوم سلامت نستله  و مرکز خلاقیت و استراتژی سامسونگ انجام می شود و هدف بلند مدت این طرح ترکیب علوم روز و دنیای اینترنت  با علم تغذیه است که می تواند در کاهش چاقی در دنیا و کاهش میزان آسیبهای جسمی ناشی از این بیماری مزمن بسیار موثر باشد. 

استفان  کاستیکاس رییس بخش تکنولوژی نستله می گوید:"ارایه این تکنولوژی جدید می تواند کیفیت تغذیه در دنیا را ارتقا دهد و باعث افزایش سطح سلامت جامعه شود . این همکاری می تئاند تکنولوژیهای روز دنیا را به جزیی جدا نشدنی از زندگی روزمره تبدیل کند که امری مطلوب است.ما در نظر داریم مردمی که خواستار زندگی سالم تر هستند را حمایت کنیم  و به آنها فرصت بیشتری برای لذت بردن از زندگی بدهیم."

یانک سان رییس مرکز مرکز خلاقیت و استراتژی سامسونگ  هم در این مورد گفت:" ما در دنیایی هستیم که داده های مختلف را هر لحظه دریافت می کنیم . این داده ها از طریق گوشی های تلفن همراه  یا ساعت های  هوشمند  و حتی خانه های هوشمند به ما منتقل می شود.

در نتیجه کار مشترک سامسونگ و نستله از این پس اطلاعات مروبط به سلامت جسمی شماو میزان کالری که در یک وعده غذایی دریافت کردید را هم دریافت میکنید.حتی می توانید میزان کالری صرف شده در نتیجه یک ساعت ورزش را متئجه شوید و از میزان اضافه وزن  و نحوه تغذیه مناسب برای کنترل این اضافه وزن هم آگاه شوید."

هدف اصلی اجرای این طرح  افزایش قدرت و توانایی مردم در مدیریت بهتر سلامت و بهداشت جسمی است  و نظارت دقیق و مداوم روی شاخص های سلامتی افراد از طریق یک وسیله دیجیتالی انجام می شود .  اطلاعات کامل تر در مورد این پلت فرم در ابتدای سال 2017 میلادی یعنی زمانیکه اولین نمونه آن به بازار آمد ارایه داده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان