اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275635441

مهر تایید مشتریان ایران خودرو بر «اس.7»

کد: 1395051275635441

https://goo.gl/fVnSv8

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای طرح تکریم مشتریان، جلسه هم اندیشی با خریداران «اس.7» با حضور تعدادی از مدیران ایران خودرو و مشتریان این خودرو برگزار شد.

مهر تایید مشتریان بر «اس.7»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، در این جلسه تعدادی از مشتریان محصول هایما که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، ضمن ابراز رضایت از این خودرو، دیدگاه های خود درباره محصول و خدمات پس از فروش را بیان کردند.

براساس اظهارات مدیران حاضر در جلسه، با توجه به تیراژ تولید محصول، 35 نمایندگی در سراسر کشور و پنج نمایندگی در مناطق مختلف تهران به منظور ارایه خدمات انتخاب شده که در صورت افزایش فروش، این تعداد نیز افزایش خواهد یافت. 

مدیر ارتباط با مشتری ایران خودرو نیز در این نشست، اجرای طرح نظرسنجی از مشتریان در زنجیره تولید، عرضه و خدمات پس از فروش محصول جدید را از سیاست های ایران خودرو و تاکیدهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایت مشتریان دانست و گفت: با گذشت شش ماه از عرضه محصول «اس.7» جلسه تبادل نظر با خریداران این خودرو اجرا شده است.

اشکان فربد گفت: راهبرد اصلی ایران خودرو رضایت مشتریان است و ما در صدد هستیم تا دایره خدمات ویژه محصولات جدید را به محصولات دیگر ایران خودرو گسترش دهیم.

در این جلسه ضمن اشاره به مطالعات صورت گرفته قبل از عرضه این خودرو به بازار اعلام شد که ایران خودرو برای افزایش سهم بازار در بخش خودروهای شاسی بلند، خودروی S7  را با حاشیه سود پایین و دامنه قیمتی بسیار مناسب در بین خودروهای رقیب را به بازار عرضه کرده است.

یادآور می شود، خودروی هایما بر روی شاسی و پلتفرم مزدا CX7 ساخته شده و یکی از گران ترین خودروهای شاسی بلند در شرق آسیا به شمار می رود.

قوای محرکه این خودرو برای مصرف شهری در نظر گرفته شده و با قوای محرکه خودروهای شاسی بلند خارج از شهری تفاوت دارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید