اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677905363

در آستانه روز خبرنگار اعلام شد

انتشار 1430خبر حاصل همکاری با بیمه دانا

کد: 1395051677905363

http://goo.gl/HSZ9iH

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 1430 انعکاس خبری در طول چهار ماه اول سال جاری از بیمه دانا در سطح رسانه های گروهی منتشر شده است.

انتشار 1430خبر حاصل همکاری با بیمه دانا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی اصحاب قلم و رسانه و تقدیر از تلاش های شبانه روزی آنها در پوشش اخبار و رویدادهای اقتصادی و تنویر افکار عمومی اعلام کرد: در طول چهار ماه ابتدای سال جاری در سطح رسانه های گروهی بیش از 1430 انعکاس خبری از عملکرد بیمه دانا انتشار یافته که این امر حاصل تعامل و ارتباط مناسب مدیریت روابط عمومی با اصحاب رسانه بوده است .

بر اساس این گزارش،در طول چهار ماه گذشته 381 انعکاس خبری در روزنامه ها، 901 انعکاس خبری در پایگاه های خبری و 56 انعکاس خبری نیز در خبرگزاری ها با جهت گیری مثبت منتشر شده است.

قابل ذکر است که راه اندازی باشگاه مشتریان برتر، بیمه دانا از نگاه ذینفعان شرکتی قابل اعتماد است، همایش توسعه بیمه های زندگی و تحولات مثبت بیمه دانا در سال95 از جمله مهم ترین عناوین خبری این شرکت و پرداخت خسارت های بیمه ای به مشتریان،برگزاری همایش ها،مجمع عمومی،نمایشگاه و جشنواره و استراتژی سازمان، اقدامات و عملکرد شرکت و برگزاری کارگاه آموزشی نیز از مهم ترین خبرهای منتشر شده بیمه دانا در رسانه های گروهی بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی