اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778845575

عرب عامری:

دوره های آموزشی به موفقیت بانوان کمک می کند

کد: 1395051778845575

http://goo.gl/aKhao2

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان به منظور آماده سازی تیم ها در مسابقات پیش رو در حال برگزاری است.

دوره های آموزشی به موفقیت بانوان کمک می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فدراسیون فوتبال، الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان گفت: برگزاری دوره های آموزشی باعث می شود تا علم مربیان و داوران ما به روز شود و از همین رو با همکاری کمیته آموزش برای پیشرفت نیروهای انسانی خود دوره های مختلف آموزشی را برگزار می کنیم. در واقع دوره های آموزشی برای یکسان سازی در امر داوری، مربیگری و فوتبال پایه بین نیروهای مربوطه برگزار می شود.
وی ادامه داد: اگر نیروهای خوبی را تربیت کنیم بدون شک می توانیم بهره برداری مناسبی از آن داشته باشیم و بازیکنان  فنی و قدرتمندی در اختیارمان قرار بگیرد.ا گر مربی کار آزموده، فضای مناسب سخت افزاری و نیروی انسانی در اختیارداشته باشیم می توانیم با برنامه ریزی دقیق به اهداف خود که همانا پرورش بازیکن در فوتسال و فوتبال است، برسیم.
وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی زیر 16 سال در ادامه بیان کرد: این تیم اوایل سال 95 به ایتالیا رفت و چند بازی بسیار مفید و سنگین را برگزار کرد. همچنین اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه داخلی که کادر فنی درخواست داده اند، به طور مرتب برگزار شده و امیدواریم عملکرد قابل قبولی را از خود در بازیهای مقدماتی قهرمانی آسیا از خود به جا بگذارند.
عرب عامری درباره تیم ملی جوانان بانوان گفت: این تیم نیز اردوهای خود را برگزار می کند و بازیهای دوستانه داخلی را در دستور کاری خود قرار دارد . همچنین تجربه حضور در تورنمنت سوچی روسیه را دارد و معتقدم دو تیم فوتبال جوانان و نوجوانان با توجه به برنامه هایی که اجرا کرده اند، آماده رقابت با حریفان خود هستند. در واقع برنامه فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان بر این است که از هیچ تلاشی برای حمایت و پوشش برنامه های تیم های ملی بانوان دریغ نکند.
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در ادامه درباره برگزاری فستیوال های فوتبال دختران گفت: نقطه عطف کار ما در فستیوال ها مشخص می شود. مدارس فوتبال با برگزاری فستیوال های مختلف و حضور در جشنواره های شهرستانی، استانی و در نهایت ملی، بهترین فوتبال آموزان خود را به ما معرفی می کنند تا با پرورش استعدادهای فوتبال در سنین پایه، آینده تیم های ملی را تامین کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش