اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182375921

مدیرعامل آریان فولاد پیشنهاد داد

نجات صنعت، با ادغام یا مشارکت صنایع فولادی

کد: 1395052182375921

http://goo.gl/7rJPwC

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آریان فولاد با دعوت از فعالان صنعت فولاد، خواستار تقویت همکاری ها در چرخه تولید تا فروش فولاد در داخل یا خارج کشور شد و پیشنهاد ادغام یا مشارکت داد.

نجات صنعت، با ادغام یا مشارکت صنایع فولادی

به گزارش روابط عمومی شرکت نورد آریان فولاد، «بهمن قاسمی» مدیرعامل این شرکت با اشاره به داشتن یکی از بالاترین تنوع های فولادی در این شرکت گفت: با ظرفیت دو میلیون تن تولید در سال هم اکنون فولاد آریان در شرایط خوبی به سر می برد و آینده بسیار مناسب و سودآوری برای شرکت پیش بینی می کنیم .

وی ادامه داد: اما با این وجود هم اکنون از کمبود نقدینگی به دلیل اشتباه در ارزیابی وضعیت بازار رنج می بریم که توانایی و پتانسیل غلبه بر این مشکل برایمان میسر است، از این رو ما پیشنهاد شراکت و همکاری و نیاز به کلیه فعالان چرخه تولید و فروش فولاد در ایران و خارج  را مطرح می کنیم و تقاضامندیم جهت بهره وری بیشتر و بهتر و افزایش قدرت تولید و فروش به ادغام و رهبری واحد بیشتر عنایت و توجه فرمایند و آماده ایم هرگونه پیشنهادی را با نظر مثبت بررسی کنیم.

او با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی نیز نگرش منصفانه تری را در پیش گرفته  و امیدواریم این مشکل نیز بزودی برطرف شود، افزود: بانک مرکزی و سیف شخصا مسئول و سازمان دهنده کلیه انحرافات در بانک ها هستند و علیرغم وظیفه قانونی با عدم اجازه انتشار لیست وام گیرندگان و نرخ بهره و زمان دریافت عملا ضمن دامن زدن به فساد گسترده در موضوع وام ها به خواست ملت بی توجهی می کنند.

او تصریح کرد: کلی گویی های غیر قابل استناد می فرمایند؛ مثلا در آخرین اظهار نظر اعلام می کنند که مبلغ  417 هزار میلیارد تومان در سال 94  وام دادیم و سه ماهه اول سال 44 درصد رشد داشته است ؛ در حالی که مطابق قانون موظف هستند دریافت کنندگان را  تا ریال آخر مشخصا اعلام عمومی کنند و وقتی اعلام نمی کنند یعنی از اساس به حقوق ملت اعتقاد ندارند و این ملت همان است که باید هزینه انحراف و عدم تمکین به قانون آقای سیف را با تورم افسارگسیخته در آینده نزدیک به قیمت بیکاری و معضلات اجتماعی و فقیرتر شدن بپردازد.

قاسمی افزود: با توجه به نرخ بهره و سرمایه گذاری بالای بانکی زمانی که نرخ تعرفه هر کالایی پایین تر از سی درصد باشد یعنی به وارد کننده و تبعه کشور مبدا ما یارانه تولید و تجارت از جیب مردم می دهیم و تعرفه سی درصد به نظر ما تقریبا معادل صفر بقیه دنیا است.

وی همچنین با ارائه  چند پیشنهاد گفت: به عنوان عضوی از جامعه خدمت مدیران ارشد کشور که قابلیت اجرای لحظه ای دارند و ذی نفع آن فقط دولت به عنوان امانت دار ملت است  ابتدا باید تعرفه واردات حداقل 30 درصد تعیین شود.

 دوم  از واردات حداقل ده درصد مالیات علی الحساب غیر قابل برگشت زمان ترخیص دریافت شود و سوم هم  نرخ ارز به قیمت واقعی  یکسان سازی شده و از تاراج ارز ملت که با فروش سرمایه نسلهای آینده به دست میآید جلوگیری شود .

مدیر عامل  آریان فولاد در ادامه پیشنهادهایش تصریح کرد: باید تمام قیمتها ی یارانه ای حذف شده و از گروه های نیازمند به صورت واضح و مشخص و بررسی شده حمایت و پشتیبانی شود و  قوانین کشوری موفق و مشخص را از نظر اقتصادی با حذف ایرادها الگو قرار دهیم.

او در ادامه راهکارهایش افزود: باید از مدیران ناموفق اقتصادی بازخواست به عمل آید و در رابطه با تولید باید کلمه حمایت تعریف شود و اجازه ندهیم از این کلمه برای تحقیر و تحمیق و تخفیف تولیدکننده ( کشاورزی صنعتی) استفاده شود.

وی یکی از مهمترین خطاهای محاسباتی ما در رابطه با تولید و مقایسه آن با خارج عدم محاسبه هزینه بهره بیش از سی درصد در ایران دانست و تاکید کرد: تنها وظیفه ای که به بهترین شکل ممکن دولت انجام می دهد رصد کردن سود تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی است که کافی است مثلا هندوانه کار یا باغدار یا فولاد کار احتمال سود برایشان برآورد شود بلافاصله از اقصی نقاط دنیا به هر قیمتی واردات انجام می‌شود تا امکان خشک شدن اشک تولیدکننده از بین برود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریان فولاد

آریان فولاد یک شرکت تولید کننده مقاطع فولادی از قبیل تیراهن ، نبشی ، ناودانی و میلگرد است که در 120 کیلو متری تهران واقع شده است. شرکت بازپس گرفتن محصولات فروخته شده خود را به هر دلیل و حتی بدون دلیل برای همیشه تعهد داده است .( پرداخت هزینه حمل رفت و برگشت محصولات عودت شده نیز شامل این تعهد است) - ما به محصولات تولیدی خود و نیز خریداران آن ایمان داریم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید