اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383335575

کفاشیان:حضور نادری درکادرفنی اتفاقی خوب بود

کد: 1395052383335575

http://goo.gl/W1vOg8

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس اول فدراسیون ضمن حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی به ملی پوشان گفت: با کادرفنی جدید می توانید موفقیت های خود را تکرار کنید.

کفاشیان:حضور نادری درکادرفنی اتفاقی خوب بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، سومین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی درحالی از صبح امروز پیگیری شد که نایب رییس اول فدراسیون و رییس دپارتمان فوتبال ساحلی با حضور در کمپ تیم های ملی از نزدیک تمرینات ملی پوشان را نظاره کردند و علی کفاشیان در پایان با کادر فنی و ملی پوشان صحبت کرد.
علی کفاشیان در ابتدا ضمن خسته نباشید به بازیکنان گفت: می دانم که اردوهای پی در پی و فشرده ای را پشت سر می گذارید و علاوه بر آن درگیر بازیهای لیگ هم هستید. به هرحال همین تلاشهایتان باعث کسب افتخارات متعدد شده و با همین روند می توانید موفقیت های خود را تکرار کنید.
وی ادامه داد: علی نادری کاپیتان پیشین شما زحمات زیادی در تیم ملی کشیده و اکنون در کادرفنی بعنوان مربی در کنار شما است. بدون شک با حضورمیرشمسی –سرمربی ، هاشم پور و نادری می توانید عنوان قهرمانی خود را اینبار در رقابتهای قهرمانی قاره آسیا به میزبانی چین تکرار کنید.
پس از صحبت های احمدزاده –کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از ملی پوشان، کفاشیان افزود: می دانیم که به عنوان تیم نخست آسیا و ششم جهان نیازمند امکانات بهتری هستید و ما هم تمام اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد. شهریاری –رییس دپارتمان فوتبال ساحلی همواره پیگیری های بسیار زیادی در اینگونه موارد انجام می دهد پس تمام تمرکز خود را روی تمرینات بگذارید.
نایب رییس اول فدراسیون در پایان تاکید کرد: در مباحث مالی در دو سال گذشته فدراسیون در شرایط خوبی قرار نداشت اما از شما می خواهم که اکنون تمام تمرکز خود را روی بازیهای پیش رو قرار دهید و ما هم بیش از پیش سعی خود را در حمایت از شما بکار خواهیم گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش