اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383765972

برگزاری کنفرانس بین المللی یوروکور

کد: 1395052383765972

http://goo.gl/2FtoS8

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس بین المللی یوروکور (EUROCORR) هر ساله در اروپا توسط اتحادیه خوردگی اروپا (European Federation of Corrosion) برگزار می‌شود که مهم ترین کنفرانس اروپایی در زمینه خوردگی و حفاظت از مواد است.

کنفرانس بین المللی یوروکور (EUROCORR)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن خوردگی ایران ،در این کنفرانس، پژوهشگران و محققان از مراکز تحقیقی، صنعتعی و دانشگاه‌های مختلف سراسر دنیا گرد هم می‌آیند و جدیدترین یافته‌های خود در زمینه خوردگی و راه‌های حفاظت از خوردگی مواد صنعتی را ارئه می‌دهند. برنامه‌های کنفرانس شامل: سخنرانی عمومی و تخصصی در زمینه خوردگی، ارائه شفاهی و پوستر مقالات پذیرفته شده و کارگاه‌های آموزشی است. یوروکور 2016 در تاریخ 21 تا 25 شهریور (to 15 September 20 16 -11) در شهر مون پلیه فرانسه برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن خوردگی ایران

انجمن خوردگی ایران در دیماه 1372 با همکاری متخصصین خبره و اساتید دانشگاهها و با هدف ارتقاء سطح دانش و مهندسی خوردگی، تلاش برای حفظ سازه‌ها، تاسیسات و زیرساختهای صنعتی و غیر صنعتی در مقابل خوردگی، جلوگیری از هدررفت میلیاردها تومان سرمایه ملی و همچنین به‌منظور کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از خوردگی تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته