اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484305702

ایده های نوین یک کمپانی برای برندسازی در علم پزشکی

چگونه در جامعه پزشکی تبدیل به یک برند شویم

کد: 1395052484305702

http://goo.gl/LjJr7k

، تهران , (اخبار رسمی): بر پایه نتایج تحقیقات در دانشگاه بنتلی در بوستون آمریکا امروزه قاره آسیا به عنوان یکی از مهم ترین نقاط جهان در حوزه پزشکی شناخته می شود.

چگونه در جامعه پزشکی تبدیل به یک برند شویم

به گزارش روابط عمومی گروه نیکان، به گفته پژوهشگران آمریکایی کشورهایی مانند هند، مالزی، اندونزی و ایران به عنوان فعال ترین کشورها در بازار پزشکی در دوران جدید معرفی شده اند در شرایطی که در این میان به طور ویژه ای موفقیت در سال های اخیر نصیب کمپانی هایی شده که توانسته اند در شاخه پزشکی تبدیل به برند شود.
علم پزشکی و بازارهای مربوط به آن یکی از سه عرصه اقتصادی پر مخاطب در جهان امروز قلمداد شده اند. امروز پزشکی به سرعت بسیار بالا در دنیای برندها نقش اساسی پیدا کرده است و پیش بینی شده در 10 سال آینده کمپانی هایی در شاخه پزشکی در دنیا حرف اول را خواهند زد که برندشان به اندازه کافی شناخته شده است یا به زبانی دیگر کمپانی هایی که تبدیل به برنده شده اند بازار پزشکی را در دست خواهند گرفت.
در سال های اخیر و با توجه به استاندارهای جهانی، تبدیل شدن به برند به دغدغه اصلی همه شرکت ها و کمپانی های پزشکی در داخل کشورمان بوده است. اما حقیقت این است که برند شدن شرکت های داخلی به دلیل نبود مشاوران کارآمد، برای بسیاری از کمپانی های حتی با امکانات همواره رویایی دست نیافتنی بوده است چرا که ابزار لازم برای تبدیل شدن به یک برند را در اختیار نداشتند.
اخیرا یک کمپانی تخصصی تبلیغات و برندینگ در کشورمان با ایده های جدید پروسه تبدیل شدن یک کمپانی به برندی مطرح را به صورت تخصصی انجام می دهد. گروه تجاری نیکان کمپانی است که به صورت سازمان یافته و هدفمند کمپانی های بازار پزشکی را با توجه به امکانات آن کمپانی و با هزینه معقول تبدیل به برند می کند. روشی که در سال های اخیر کمتر به آن پرداخته شده و به شدت مورد استقبال کارفرمایان جامعه پزشکی قرار گرفته است.
در شرایطی که بسیاری از افراد در جامعه پزشکی با نارضایتی از عملکرد مشاوران تبلیغات و برندینگ سخن می گویند، این شرکت تخصصی تبلیغات با هزینه مناسب و با استفاده از چند الگو و سبک از ایده های برندینگ در دنیا، این روند را با روش جدیدی برای یک کمپانی رقم می زند.
به گفته حمید رضا فریادرس مدیر گروه بازرگانی نیکان تیم مشاوران این کمپانی با در نظر گرفتن الگوهای تبلیغات و برندینگ از کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان، روش های متفاوتی را پیش روی کمپانی ها قرار می دهند تا در نهایت یک مراجعه کننده بتواند با هزینه مورد نظرش، پروسه تبدیل شدن شرکتش به یک برند را طی کند.
معتبرترین تئوریسین های علم بازاریابی در دنیا، برند شدن را مهم ترین عامل در دنیای امروز برای موفقیت یک کمپانی می دانند. برندینگ نه تنها از نظر اقتصادی یک کمپانی را تبدیل به قطب می کند، بلکه موقعیت آنرا تبدیل به موقعیتی جهانی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوره و برندسازی نیکان

مرکز مشاوره و برند سازی نیکان . مشاوره در حوضعه تبلیغات تحت وب و اتوماسیون دارخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان