اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397625702

نقش جادویی اینستاگرام در موفقیت برندهای جامعه پزشکی

بدون هزینه موفق ترین برند بازار شوید

کد: 1395060397625702

http://goo.gl/akUSzJ

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها کمپانی های پزشکی در ایران برای تبدیل شدن به برندهای موفق اینستاگرام را انتخاب می کنند چرا که بیشترین مراجعه کننده شبکه های اجتماعی را میان مخاطبان ایرانی در اختیار دارد.

بدون هزینه موفق ترین برند بازار شوید

ا

به گزارش گروه مشاوره و برندسازی نیکان، سال 2015 در یک نظرسنجی رسمی که از طریق مرجع معتبر «گلوبال وب ایندکس» صورت گرفته بود، این پرسش مطرح شده بود که ترجیح می‌دهید از طریق کدام شبکه اجتماعی فعالیتهای برندهای مورد نظرتان را دنبال کنید، بیش از نیمی از کاربران فعال شبکه های اجتماعی در جهان در پاسخ به این سوال اینستاگرام را انتخاب کردند. 
به گزارش روابط عمومی گروه نیکان، مجله تایم از اینستاگرام به عنوان مهم ترین شبکه اجتماعی در برندسازی روز دنیا یاد کرده است در شرایطی که اکونومی از آن به عنوان پدیده ای کلیدی در اقتصاد امروز دنیا نام برده است.
اما بر پایه نتایج تحقیقات در دانشگاه فوردهام نیویورک نشان می دهد اینستاگرام در حال حاضر پر اهمیت ترین شبکه اجتماعی جهان برای برندهای پزشکی در تمام دنیا به حساب می آید چرا که بیشترین افراد در جهان، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می کنند.
بر پایه گزارش های بین المللی در کشورمان ایران اینستاگرام به عنوان مهم ترین شبکه اجتماعی در میان کمپانی های پزشکی و بازارهای مربوط به آن شناخته شده است.
به گفته کارشناسان در داخل موفق ترین برندهایی که از طریق اینستاگرام برای تبلیغات اقدام کردند تنها به صرف حضور در اینستاگرام به موفقیت نرسیدند و روش تبلیغ آنها مهم ترین عامل موفقیت و تبدیل شدنشان به برندهای موفق شده است.
به تازگی یک کمپانی تخصصی تبلیغات و برندینگ در کشورمان با ایده های نوین و بر پایه جدیدترین روش های روز دنیا پروسه تبدیل شدن یک کمپانی به برندی مطرح را در اینستاگرام به صورت تخصصی انجام می دهد.
به گفته حمید رضا فریادرس مدیر گروه بازرگانی نیکان، بیش از 60 درصد از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند روزانه به این فضای مجازی مراجعه می کنند و به همین دلیل این شبکه اجتماعی این روزها مهم ترین بازار را برای تبلیغات و تبدیل شدن شرکت های به برندهای موفق ایفا می کند در شرایطی که اکثر کاربران اینستاگرام، اصلی ترین دلیل برای استفاده از شبکه های اجتماعی را جستجو برای پیدا کردن محصول برتر اعلام کردند در حالی که این میزان در بین کاربران شبکه های دیگر بسیار کمتر گزارش شده است.
به گفته گردانندگان اینستاگرام این فضای مجازی، امروز قابلیت تجاری ویژه ای پیدا کرده و برای برخی شرکتهای بزرگ یا کسب و کارهای خانگی، منافع بسیار خوبی به جای گذاشته است. برندهای مختلف با ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارائه محصولاتشان همراه با عکس یا ویدئو، امکان خوبی برای معرفی و پیدا کردن دایره ای از مشتریان دائمی پیدا کرده اند در حالی که این روش تبلیغ برایشان مالیات و هزینه نیز به همراه ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوره و برندسازی نیکان

مرکز مشاوره و برند سازی نیکان . مشاوره در حوضعه تبلیغات تحت وب و اتوماسیون دارخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]