اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671825702

شرکت ها برای برند شدن به چه ابزاری نیاز دارند

منصفانه برند شوید

کد: 1395050671825702

https://goo.gl/o35BkF

، تهران , (اخبار رسمی): تبدیل شدن به برند به دغدغه اصلی شرکت های داخلی تبدیل شده.اما حقیقت این است که برند شدن به علت نبود مشاوره کارآمد حتی برای بسیاری از کمپانی های قدرتمند رویایی دست نیافتنی بوده است.

منصفانه برند شوید

به گزارش روابط عمومی گروه مشاوره نیکان، نحوه درست تبلیغات و تبدیل کردن یک شرکت به برندی بزرگ، سال ها در دنیا به عنوان الگویی مطرح شناخته شده است. ایده های مربوط به برندینگ و تبلیغات آنچنان در موفقیت و برند شدن شرکت ها نقش داشته که حتی باعث احیای دوباره شرکتی همچون جنرال موتورز، پس از مشکلات بزرگ این غول خودرو سازی جهان در سال 2008 شده است به طوری که به گفته " تیم سولسو" یکی از مردان قدرتمند جنرال موتورز، مشاوره های علمی و دقیق از طرف کمپانی های برندینگ و تبلیغات، باعث اوج گیری دوباره این کمپانی در مقابل رقیب قدرتمندش یعنی تویوتا بوده است.

اما اخیرا یک گروه تخصصی تبلیغات و برندینگ در داخل کشور با ایده های جدید این کار را به صورت تخصصی انجام می دهد. درهمین زمینه گروه مشاوره برند سازی نیکان اخیرا در کشور به صورت حرفه ای و با هزینه معقول علم برندینگ را میان بسیاری ازکلینک ها و بیمارستان ها در حوضه سلامت و پزشکی توسعه داده است.

تمام کارشناسان معتبر بازاریابی در دنیا، جهانی شدن را مهم ترین عامل در دنیای امروز برای برند شدن یک نام کمپانی قلمداد کرده اند. برندینگ نه تنها از نظر اقتصادی یک کمپانی را تبدیل به قطب می کند، بلکه ارتباط آن را نیز جهانی می کند. البته به دلیل نبود ساختار تبلیغات و نبود تخصص علم برندینگ در داخل کشورمان، همواره بسیاری از کمپانی های مستعد داخلی شانس برند شدن را از دست داده اند.
نیکان با روش هایی جدید این روزها پروسه جالبی از تبدیل شدن یک شرکت به برندی بزرگ را ارائه می دهد. در شرایطی که بسیاری از مدیران شرکت ها با نارضایتی از عملکرد مشاوران تبلیغات و برندینگ سخن می گویند، این گروه تخصصی تبلیغات با هزینه مناسب و با استفاده از چند الگو و سبک از ایده های برندینگ در دنیا، این روند را با روش جدیدی برای یک مراجعه کننده رقم می زند.

تیم مشاوران این کمپانی با در نظر گرفتن الگوهای تبلیغات و برندینگ از کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان، روش های متفاوتی را پیش روی مراجعه کنندگان قرار می دهند تا در نهایت یک مراجعه کننده بتواند با هزینه مورد نظرش، پروسه تبدیل شدن شرکتش به یک برند را طی کند.
حمید رضا فریادرس ریاست گروه مشاوران نیکان، با اشاره به نقش علمی تبلیغات در پیشرفت کمپانی های داخلی در این دوران می گوید: در دنیای امروز، دست کم از یک دهه پیش تا به امروز تبدیل شدن به یک برند، دیگر مسئله ای نیست که در یک جلسه مشاوره ای حل شود. تبلیغات در دنیای امروز یک "علم" است که باید به صورت علمی و بر پایه داشته ها و واقعیت ها پیش برود. در نتیجه شرکتی که می خواهد تبدیل به برند شود، کمپانی را انتخاب می کند که به واقع بینانه ترین شکل ممکن و با هزینه مناسب آنها را تبدیل به برند کند.

گروه مشاوره و برند سازی نیکان  "منصفانه" شما را برند می کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوره و برندسازی نیکان

مرکز مشاوره و برند سازی نیکان . مشاوره در حوضعه تبلیغات تحت وب و اتوماسیون دارخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان