اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484675575

روشن شدن نقاط ضعف و قوت تیم زیر 16 سال

معینی:تیم نوجوانان درقزاقستان محک جدی خورد

کد: 1395052484675575

http://goo.gl/MYm2Dc

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست کمیته جوانان عملکرد تیم ملی نوجوانان را در تورنمنت قزاقستان مثبت ارزیابی کرد و گفت: کادر فنی شناخت کاملی از شرایط بازیکنان کسب کرد.

معینی:تیم نوجوانان درقزاقستان محک جدی خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی-سرپرست تیم کمیته جوانان گفت: هر ساله مسابقات کاپ ریاست جمهوری قزاقستان با حضور تیم های مطرحی برگزار می شود. این تورنمنت با حضور تیم های آلبانی، قزاقستان، تیم آکادمی کروزیلو برزیل، قرقیزستان، آذربایجان، ایران، روسیه و تاجیکستان در دو گروه چهار تیمی انجام شد و ملی پوشان کشورمان عنوان سوم این تورنمنت را کسب کردند.
وی در ادامه بیان کرد: در مجموع 4 بازی، سه برد و یک باخت داشتیم که عملکرد قابل قبولی از تیم ملی نوجوانان بود. کادر فنی توانست بازیکنان خود را ارزیابی کند و از تمامی داشته های خود به خوبی استفاده کرد. با توجه به اینکه در این تورنمنت می توانستیم 7 تعویض داشته باشیم، این موضوع به نفع کادر فنی بود چرا که می توانست بازیکنان را به میدان بفرستد و آنها را مورد ارزیابی قرار دهد. ضمن اینکه بازیکنان نیز تجربه بازی بین المللی با حریفان خوبی را به دست آوردند. ضمن اینکه تیم نوجوانان در تورنمنت قزاقستان محک جدی خورد.
سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: سه برد برابر آذربایجان، روسیه (ب) و آلبانی به دست آوردیم و یک باخت برابر تاجیکستان. در بازی تاجیکستان از 7 بازیکن زیر 15 سال استفاده کردیم و کادر فنی نیاز داشت تا آنها را  محک بزند و بازیکنان را در شرایط بازی در مسابقات سخت قرار دهد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تاجیکستان به پایان رسید اما تیم ما توانست به مشکلات فنی، نقاط ضعف و قوت بازیکنان و عملکرد تیمی شان پی ببرد.
وی در ادامه بیان کرد: تیم تاجیکستان سرمایه گذاری بسیار خوبی در رده های پایه انجام داده و فکر می کنم حتی از ازبکستان نیز قوی تر ظاهر شده است. با اینکه در رقابتهای آسیایی حضور ندارد اما برنامه ریزی و اردوهای مختلفی را برای تیم خود در نظر گرفته و در آینده ای نه چندان دور از تجربیاتی که در مسابقات و تورنمنت های مختلف به دست آورده، استفاده خواهد کرد.
معینی در پایان گفت: پس از پایان تورنمنت، ملی پوشان بلافاصله در اردوی تدارکاتی که در تهران در نظر گرفته بودیم، حضور یافتند و تا 29 مرداد ماه تمرینات خود برگزار می کنند. قرار است تا در این تمرینات آخرین برنامه های خود را برگزار کنند. قرار است تا دوم شهریورماه نوجوانان به عمان بروند و دو بازی دوستانه نیز با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار کنند. ما تمام هدفمان این است که تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان خود را در بهترین شرایط قرار دهیم تا در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش