اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484775437

زنجیره لجستیک بازارهای اروپا و خاوردور رسما افتتاح شد

فعالیت کشتیرانی ملی در یک کریدور استراتژیک

کد: 1395052484775437

http://goo.gl/7BICpu

، تهران , (اخبار رسمی): کریدور غرب به شرق و بلعکس و اتصال بازار محمولات کانتینری اروپا و آسیای دور از طریق دریای خزر فعال شد.

فعالیت کشتیرانی ملی در یک کریدور استراتژیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر از فعال سازی کریدور غرب به شرق و بلعکس و اتصال بازار محمولات کانتینری اروپا و آسیای دور از طریق دریای خزر خبر داد.

او با اعلام این خبر گفت: شرکت کشتیرانی دریای خزر در خجسته سالروز میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه (س)، با ایجاد خط منظم برای حمل محمولات کانتینری از بندر هوسان آذربایجان به بندر ترکمن باشی ترکمنستان، رسما زنجیره لجستیک بین بازارهای اروپا و خاور دور را افتتاح کرد. 
وی در این باره افزود: این زنجیره لجستیکی با بارگیری کشتی پاتریس در دریای خزر راه اندازی شد. 
وی با اشاره به افتتاح این خط منظم خاطر نشان کرد: افتتاح این خط منظم ضمن نمایش اقتدار ناوگان ملی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این کریدور استراتژیک، یکی از دستاوردهای مهم در پسابرجام برای کشور محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تأسیس شد و فعالیت حمل ونقل دریایی خود را در سال 1347 با به کارگیری دو فروند کشتی کوچک در حوزه خلیج فارس و چهار فروند کشتی اقیانوس‌پیما آغاز کرد. در حال حاضر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حدود نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت جهانی حمل‌ونقل دریایی و با دارا بودن شبکه بینالمللی مطمئن و توانایی ارائه خدمات متنوع حملونقل، سریع و فراتر از انتظارات مشتریان، به عنوان یک شریک جهانی شایسته برای صاحبان کالا و مشتریان خود شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان