اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586035363

با تاکید بر تقویت سیاست های راهبردی

وصول مطالبات معوق بیمه دانا اجرایی می شود

کد: 1395052586035363

http://goo.gl/dowy53

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت بیمه دانا خواستار تقویت برنامه و سیاست های راهبردی این شرکت در بحث اصلاح و ترکیب پرتفوی و وصول مطالبات شد .

وصول مطالبات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، سیاوش سعیدیان راد در جلسه سرپرستان مناطق و روسای شعب این شرکت، ضمن تشکر از زحمات همکاران واحد اجرایی و شبکه فروش گفت: با توجه به حساسیت ها و ضرورت هایی که در بحث وصول مطالبات معوق و سررسید شده وجود دارد، استراتژی شرکت باید با هدف جذب پرتفوی اقتصادی تقویت پیدا کند و در تنظیم و انعقاد قراردادها نیز حتما ارزیابی ریسک در پوشش های بیمه ای صورت پذیرد .

وی تفکیک بین مطالبات سررسید شده و مطالبات جاری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در شرایط بازار و فروش اقساطی بیمه، وصول مطالبات سررسید شده برای شرکت اهمیت مضاعفی دارد و روسای شعب موظف هستند در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم برنامه ریزی و اقدام کنند .

سعیدیان راد با اشاره به اینکه عملکرد شعب در حوزه وصول مطالبات بررسی و پیگیری خواهد شد،خواستار بازنگری و تغییر نگرش در بیمه درمان محوری در شرکت شد و تصریح کرد: در بحث قراردادهای بیمه ای باید به توسعه بیمه های عمر و تجمیع بیمه های اموال توجه بیشتری معطوف شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه