اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687235575

تمرین 100 دقیقه ای تیم ملی در ایتالیا

کد: 1395052687235575

http://goo.gl/YmWfyD

، تهران , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن آغاز رقابتهای انتخابی جام جهانی بر شدت برنامه های کادر فنی هم اضافه می شود.

تمرین 100 دقیقه ای تیم ملی در ایتالیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در شرایطی که تنها 18 روز تا آغاز رقابتهای انتخابی جام جهانی زمان باقی مانده، کادر فنی تیم ملی با برنامه های متنوعی شرایط بازیکنان را برای حضور در مهمترین رقابت قاره ای به وضعیت ایده ال و مورد نظر نزدیکتر می کند.
طی دیروز و امروز بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کرده اند.
در این تمرین که طولانی ترین تمرین تیم ملی از آغاز اردوی ایتالیا تاکنون بود، کادر فنی تلاش کرد بیشترین زمان تمرین را به انجام کارهای تاکتیکی و راههای رسیدن به دروازه و حفظ دروازه اختصاص دهد.
بازیکنان بعد از تمرینهای معمول و گرم کردن ابتدایی، در دو بخش از جناحین با استفاده از شیوه های مختلف راههای گلزنی را امتحان کردند. درخشش بازیکنان در این بخش تشویقهای کادر فنی را به همراه داشت و این باعث شده بود انگیزه بازیکنان افزایش پیدا کند.
در این میان عملکرد خوب سه دروازه بان حاضر در اردو هم با تشویقهای دن گاسپار همراه بود.
بعد از این کار تاکتیکی، بازیکنان دقایقی پس از صحبتهای کارلوس کی روش به دو تیم تقسیم شدند و در نیمه زمین بازی تمرینی جدی و در عین حال با نشاطی را پشت سر گذاشتند.
تمرین تیم ملی بیش از صد دقیقه به طول انجامید و بازیکنان بعد از یک تمرین بسیار خوب به استخر رفتند تا برنامه تمرینی امروز هم با دو نوبت به پایان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش