اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687245575

عرب عامری:

در حد توان برنامه های کادر فنی را اجرا کردیم

کد: 1395052687245575

http://goo.gl/3MIwYY

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: تمام تلاشمان را برای اجرای برنامه های تیم های ملی فوتبال و فوتسال دختران به کار گرفته ایم.

در حد توان برنامه های کادر فنی را اجرا کردیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، الهه عرب عامری-نایب رییس فدراسیون در امور بانوان گفت: تیم ملی نوجوانان هفته آینده به مسابقات مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا که در بنگلادش است، اعزام می شود. این تیم تاکنون اردوهای تدارکاتی مختلفی را برای کسب آمادگی و حضوری موفق در این بازیها برگزار کرده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دختران نوجوان تاکنون 8 مرحله اردوی تدارکاتی داشته و در تورنمنت ایتالیا که با حضور تیم های ایتالیا، انگلیس و امریکا بوده، شرکت کرده اند. در واقع طبق برنامه کادر فنی هر آنچه که در توانمان بود را به مرحله اجرا گذاشته ایم تا ملی پوشان در رقابتهای سخت پیش رو موفق شوند. همچنین قرار بود تا تیم ازبکستان به ایران بیاید و سه بازی تدارکاتی داشته باشیم که چند روز مانده به برگزاری بازیهای تدارکاتی، فدراسیون ازبکستان اعلام کرد به دلیل کنسل شدن پرواز برگشت از ایران به ازبکستان، حدود 20 ساعت زمان پروازی را از یک کشور دوم باید طی کنند تا به ازبکستان بازگردند. به همین خاطر فرصت بازی بین المللی در زمانی که مشخص شده بود از بین رفت. ضمن اینکه دیگر تیم ها تمامی برنامه های تدارکاتی خود را برای حضور در مسابقات مختلف برنامه ریزی کرده بودند و ما نتوانستیم بازی برون مرزی بیشتری برای ملی پوشان هماهنگ کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم های ملی دریغ نکرده و در این میان حضور مدیر تیم های ملی و بررسی مشکلات و حل آن باعث شده تا برنامه های تیم های بانوان به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
رئیس کمیته بانوان در پایان گفت: ملی پوشان نوجوان در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا با تیم های قرقیزستان، بنگلادش، چین تایپه، سنگاپور و امارات همگروه هستند. رقابت با تیم های فوق کار راحتی نیست. در دوره های قبلی این بازیها دو تیم از گروه های خود صعود می کردند اما امسال AFC اعلام کرده که یک تیم از هر گروه صعود می کند و این موضوع کار را برای تمامی تیم ها سخت تر کرده است. در هر صورت هر آنچه که در توان داشته ایم اجرا کرده و امیدوارم در رقابتهای فوق عملکرد موفقی داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش