اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687955357

مدیر عامل بانک تجارت تاکید کرد

اقتصادمقاومتی نیازمند فرهنگ بسیجی

کد: 1395052687955357

http://goo.gl/DCjoma

، تهران , (اخبار رسمی): مقدم گفت : امروز کشور در عرصه اقتصاد، بیشتر از همیشه نیازمند تعمیق و توسعه فرهنگ پایداری و ایثار است.

اقتصادمقاومتی نیازمند فرهنگ بسیجی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در آئین تجلیل از آزادگان سرافراز بانک تجارت بر تداوم فرهنگ پایداری و ایستادگی در مسیر حفظ استقلال و پیشرفت اقتصادی کشور تاکید شد.

در این مراسم که با حضور ایثارگران و آزادگان بانک، برگزار شد، سردار سرتیپ عبداله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به چگونگی آغاز جنگ تحمیلی گفت : ایران اسلامی امروز نیز همچون همیشه در معرض کینه و بدخواهی جبهه استکبار است و همه ی ارکان کشور موظف هستند تا تمهیدات لازم را برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و ارزش های انقلاب و حفظ میراث شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز فراهم آورند.

در ادامه این مراسم محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با تجلیل از مقام شامخ آزادگان و تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت : امروز کشور در عرصه اقتصاد، بیشتر از همیشه نیازمند تعمیق و توسعه فرهنگ پایداری و ایثار است.

وی ادامه داد: این امر بویژه در میان نهادهای خدمت رسان به مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است ، چه آنکه تحقق خواسته رهبری بزرگوار در اقدام و عمل برای تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی نیز بدون بهره مندی از روحیه ی مقاومت و همت بسیجی ناممکن به نظر می رسد .

مقدم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز بانک تجارت همواره الگوی خدمتگزاری صادقانه به مردم و پیام آور همدلی د

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه