اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788836019

استانداردهای خوراک و نوشیدنی ایران به روز رسانی می شود

برگزاری اولین کارگاه آموزشی آشپزی در ایران

کد: 1395052788836019

http://goo.gl/iIVI9w

، تهران , (اخبار رسمی): اولین کارگاه آموزشی و گردهمایی علم و هنر آشپزی با محوریت آشپزخانه مدرن ، مبتنی بر ابزارها و روش های پخت نوین و کارگاه گارنیش و پلیتینگ، در روزهای 13 و 14 شهریورماه در هتل آزادی تهران برگزار می شود.

اولین کارگاه آموزشی و گردهمایی علم و هنر آشپزی

دست اندرکاران برگزاری این رویداد قصد دارند با ارائه روش ها و تکنیک های مدرن طبخ غذا، در سبک زندگی و تغذیه ایرانیان تغییر ایجاد کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی ارمگان، با توجه به پیشرفت روز افزون آشپزی در دنیا و تبدیل شدن عادات غذایی از یک امر غریزی به موضوعی علمی و البته افزایش چشمگیر رستوران داری در ایران، نیاز به روز شدن و همسو شدن با تکنیک های علمی دنیای آشپزی بیش از پیش احساس می شود.همانطور که میدانید موضوع تغذیه یکی از مباحث پر اهمیت در دنیای کنونی است.

گسترش انواع بیماری های سرطانی از یک سو، و مشکلات عدیده سوء تغذیه از سوی دیگر، این روزها حتی بیشتر از جنگ و ترور جان انسان ها را تهدید می کند.احتمام به موضوعات مرتبط با تغذیه همچون شرایط پخت و پز مواد غذایی، به میزان بسیار زیادی می تواند از صدمات جسمی ناشی از تغذیه نادرست جلوگیری کند.به گفته کارشناسان حوزه درمان، مسئله ای که امروزه باعث نگرانی جوامع پزشکی سراسر دنیا شده است،

بروز سرطان های مختلف و شایع شدن آن است. یکی از علل های اصلی بروز سرطان را می تواند عادات بد غذایی دانست. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به 80 درصد سرطان ها مستقیم به سبک زندگی و عادت های غذایی ما بستگی دارد.این سازمان می گوید اگر خورد و خوراک و سبک زندگی مان را اصلاح نکنیم، به طور حتم در سال های آینده، سرطان به جای بیماری های قلبی در صدر دلایل مرگ ومیر قرار خواهدگرفت.بد نیست بدانیم تفاوت در روش پخت مواد غذایی، در احتمال ابتلا به سرطان تغییر ایجاد می کند. از سویی استفاده از میوه ها برای جلوگیری از سرطان بسیار توصیه می شود.

این درحالی است که استفاده از برخی آب میوه ها که با مواد افزودنی و نگهدارنده همچون نیترات عرضه می شوند، میوه ها را حتی خطرناک تر از مواد سمی جلوه میدهند.به همین منظور “موسسه آموزشی ارمگان” با حمایت انجمن خوراک و نوشیدنی ایران اقدام به برگزاری اولین کارگاه آموزشی و گردهمایی فعالان صنعت خوراک و نوشیدنی کرده است .

دست اندرکاران برگزاری این کارگاه آموزشی و گردهمایی قصد دارند تا در این رویداد با ارائه روش ها و تکنیک های مدرن طبخ غذا، در سبک زندگی و تغذیه¬ی ایرانیان تغییر ایجاد کنند.

گفتنی است مدرس کارگاه آموزشی علم و هنر آشپزی، سرآشپز بین المللی بیات بیاتی است که تجربیات و آموخته های خود را در اختیار سرآشپزان و فعالان صنعت خوراک و نوشیدنی ایران قرار خواهد داد. لازم به ذکر است این کارگاه با محوریت آشپزخانه مدرن با استفاده از ابزارها و روش های پخت نوین (سوید و مولکولار) و کارگاه تخصصی گارنیش و پلیتینگ برگزار خواهد شد.علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند به سامانه اینترنتی www.ermaganacademy.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارمگان آکادمی

موسسه اِرمگان پیشتار از سال 1386 کار خود را با دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با امکان برگزاری دوره های هتل داری، گردشگری و خوراک و نوشیدنی با همکاری آقایان علا پیشرو و علی اسکندری آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]