اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789375575

تمرین تهاجمی، برنامه امروز تیم ملی فوتبال

کد: 1395052789375575

http://goo.gl/Vmcd4c

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین روز اردوی خود راههای گلزنی را تمرین کرد.

تمرین تهاجمی، برنامه تمرینی امروز تیم ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ایران در چهارمین روز از اردوی خود با نظر کارلوس کی روش راههای گلزنی و تهاجمی را امتحان کردند.
در این تمرین که مانند روز گذشته صد دقیقه به طول انجامید، کی روش در قالب دو تیم بازی درون تیمی را در دقایق کوتاه، کوتاه برگزار کرد و در طول این بازی به بازیکنان تاکید داشت که از راههای مختلف در مقابل تیم حریف به گل برسند.
هوای نسبتا خنک امروز حومه فلورانس به کیفیت این تمرین افزوده بود و بازیکنان با انگیزه فراوان برای رسیدن به دروازه حریف تلاش می کردند.
در تمرین امروز و پیش از آغاز بازی درون تمرینی، دن گاسپار مربی دروازه بانهای تیم ملی تمرینات ویژه ای را برای سه دروازه بان حاضر در اردو تدارک دیده بود اما بعد از اینکه بازی درون تیمی آغاز شد بیرانوند، اخباری و مظاهری به 21 بازیکن حاضر در اردو اضافه شدند و به طور چرخشی درون دو دروازه قرار می گرفتند.
کی روش که با جدیت و انگیزه بالا در طول این بازی درون تیمی به بازیکنانش نکات مختلف را گوشزد می کرد، بعد از اتمام تمرین با تک تک بازیکنانش دست داد و به آنها خسته نباشید گفت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 12:30 بعدازظهر به وقت محلی هم در جلسه کادر فنی شرکت کردند تا به غیر از رسیدن به آمادگی بدنی، ذهن بازیکنان هم رفته رفته آماده بازی یازدهم شهریور شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش