اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091616037

نمایش مستند «معصومه» در سالن سینما حقیقت

کد: 1395053091616037

http://goo.gl/va2sQz

، تهران , (اخبار رسمی): عصر فردا (یکشنبه 31 مرداد 95) فیلم مستند بلند «معصومه» ساخته‌ سونا مقدم در سالن «سینما حقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.

نمایش مستند «معصومه» در سالن سینماحقیقت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «معصومه» مستندی درباره‌ افرادی است که مورد اسیدپاشی قرار می‌گیرند و سال گذشته، در بخش مسابقه ملی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت هم روی پرده رفته بود.

برپایه‌ این گزارش، پس از نمایش فیلم مستند 71 دقیقه‌ای «معصومه»، جلسه نقد و بررسی آن با حضور سونا مقدم (کارگردان)، عادل مقدس (وکیل پایه یک و مشاور حقوقی سینمای ایران) و ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (31 مردادماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است. دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» می‌توانند به کانال تلگرام این برنامه بپیوندند:  telegram.me/cinemaverite

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وابسته به سازمان سینمایی، متولی حمایت و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی اول، فیلم‌های مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه، فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی حرفه‌ای و فیلم‌های انیمیشن بلند و کوتاه است تا با هنرمندی جوانان خلاق، متعهد و باتجربه و تلاش در عرصه نمایش داخلی و بین‌المللی آثار ارزشمند فرهنگی، افق روشنی را برای سینمای پرافتخار و جهانی «ایران اسلامی» ترسیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر