اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172406037

فردا اعلام می‌شود

اسامی فیلم‌های بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت

کد: 13950809172406037

https://goo.gl/RPcdsD

، تهران , (اخبار رسمی): اسامی فیلم‌های بخش «مسابقه ملی» دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» صبح فردا (دوشنبه 10 آبان‌ 1395) اعلام خواهد شد.

اسامی فیلم‌های بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جشنواره سینما حقیقت، مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ضمن اعلام این خبر افزود: با پایان کار بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی دهم توسط اعضای هیات انتخاب بخش «مسابقه ملی»، اسامی فیلم‌های منتخب در سه گروه مستندهای کوتاه، نیمه‌بلند و بلند طبق اعلام قبلی، صبح فردا (دوشنبه 10 آبان) روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir منتشر خواهد شد.

شهنام صفاجو ادامه داد: در این دوره از جشنواره سینماحقیقت، فیلمسازان و تهیه‌کنندگان بیش از 1100 فیلم مستند متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی شده بودند که در مجموع حدود 70 فیلم توسط اعضای هیات انتخاب برگزیده شده‌اند تا به رقابت در بخش مسابقه ملی بپردازند.

وی تاکید کرد که فیلم‌های منتخب بخش جایزه شهید آوینی، خارج از مسابقه، مستند کشاورزی و خرد و تجربه [بازنشستگی] هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پایان، اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی دهمین دوره این جشنواره را به شرح آقایان پژمان مظاهری‌پور، مهدی باقری، مهدی بوستانی شهربابکی (مستندهای کوتاه)؛ سام کلانتری، آرش اسحاقی، مهدی شامحمدی (مستندهای نیمه‌بلند)؛ مهرداد زاهدیان، مهدی قربان‌پور، مهدی گنجی (مستندهای بلند) معرفی و از زحمات آنها در بازبینی دقیق آثار مستند ارسالی به دبیرخانه‌ی جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وابسته به سازمان سینمایی، متولی حمایت و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی اول، فیلم‌های مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه، فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی حرفه‌ای و فیلم‌های انیمیشن بلند و کوتاه است تا با هنرمندی جوانان خلاق، متعهد و باتجربه و تلاش در عرصه نمایش داخلی و بین‌المللی آثار ارزشمند فرهنگی، افق روشنی را برای سینمای پرافتخار و جهانی «ایران اسلامی» ترسیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر