اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091990040

دوفیلم کوتاه ایرانی در جشنواره سوسه ارمنستان

کد: 1395053091990040

http://goo.gl/8tfDSQ

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم‌های کوتاه «آرداک» و «هستی» در دو بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم سوسه ارمنستان رقابت می‌کنند.

دوفیلم کوتاه ایرانی در جشنواره سوسه ارمنستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمایی جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف در بخش مسابقه فیلم‌های مستقل و فیلم کوتاه و«هستی» به کارگردانی کمال پرناک که در بخش مسابقه فیلم‌های دانشجویی این جشنواره به ترتیب با 15 و 35 فیلم حاضر در این بخش‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

فیلم کوتاه هستی از ساخته های کمال پرناک پیش از این در جشنواره های فیلم کوتاه هوئسکا از اسپانیا و لوکانیای،کیسترنا ایتالیا و سلیمانیه عراق حضور داشته است.

همچنین ارداک نیز در اولین حضور بین المللی خود با 15 فیلم در این جشنواره به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی فیلم سوسه در این دوره خود 104 فیلم را از 61 کشور به رقابت خواهد گذاشت. گفتنی این جشنواره از تاریخ 23 تا 30 سپتامبر برابر با 2 تا 9 مهر در ارمنستان برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر