اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193760040

توسط انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌گیرد

تقدیر از نامزد‌های فیلم کوتاه جشن خانه سینما

کد: 1395053193760040

http://goo.gl/k50qPc

، تهران , (اخبار رسمی): نامزد‌های بخش فیلم کوتاه داستانی و تجربی جشن فیلم کوتاه خانه سینما از سوی انجمن سینمای جوانان ایران تقدیر می‌شوند.

تقدیر از نامزد‌های فیلم کوتاه جشن خانه سینما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فرید فرخنده کیش مدیر عامل انجمن، جشن سینمای ایران را جشن فرهنگ مولد و بالنده ایران اسلامی دانست و یادآور شد با توجه به هدف ذاتی انجمن که حمایت از خانواده فیلم کوتاه سینمای ایران است از این پس اقدام به تقدیر از سینماگران عرصه فیلم کوتاه می‌کند.

انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه همکاری‌های سازنده با انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران و خانه سینما از قصد دارد تا در ادامه هفتمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما از تمامی نامزدهای بخش فیلم کوتاه و تجربی جشن سینمای ایران طی مراسمی ویژه با لوح سپاس تقدیر به عمل آورد. همچنین انجمن سینمای جوانان بر آن است تا این مراسم تقدیر را هر ساله برگزار نماید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر