اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193800040

حضور 5 فیلم کوتاه در جشنواره فریزا کوزوو

کد: 1395053193800040

http://goo.gl/w488vj

، تهران , (اخبار رسمی): پنج فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوانان ایران در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فریزا کوزوو به نمایش در خواهند آمد.

حضور 5 فیلم کوتاه در جشنواره فریزا کوزوو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،فیلم های کوتاه کچ به کارگردانی مهرداد حسنی،یک آن به کارگردانی نقی نعمتی،تنازع به کارگردانی مسعود حاتمی،امضاء به کارگردانی محمد ثریا و قارلی داملار به کارگردانی هایده مرادی پنج فیلم شرکت کننده در جشنواره فریزا در بین 188 فیلم کوتاه حاضر در بخش مسابقه این جشنواره هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم فریزا توسط سازمان هنرهای مستقل کوزوو تأسیس شده است و هرسال با شعار ترویج ارزش‌های جهانی از طریق زبان، فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی تا 30 دقیقه و فیلم‌های بلند تا 60 دقیقه را به رقابت می‌گذارد.

سال گذشته در سومین دوره این جشنواره، فیلم کوتاه «آغی» به کارگردانی یوسف کارگر به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره حاضر بود.

همچنین گفتنی است،فیلم های کوتاه مرد نمکی به کارگردانی سید سجاد موسوی،گزارشی درباره مینا به کارگردانی کاوه مظاهری، باور به کارگردانی امیر واحدی، مدوخ به کارگردانی بهروز روستایی، مثل پدر به کارگردانی سیاوش شهابی، اوراکل به کارگردانی سید محسن پور محسنی شکیبا، بیماری به کارگردانی میلاد و سجاد ستوده،سه سال و سه ماه و دو روز به کارگردانی سعید ولی زاده و داود رحمانی و بچه های بهشت به کارگردانی امیر مسعود سهیلی 9 فیلم کوتاه حاضر در بخش مسابقه این جشنواره از ایران هستند.

چهارمین دوره جشنواره فریزا کوزوو ازتاریخ 2 تا 6 سپتامبر برابر با 12 تا 16 شهریور در فریزای کوزوو با برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی‌، برنامه‌های گردشگری و فرهنگی در فریزای کوزوو برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر