اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193846053

در رادیو فرهنگ بررسی می شود

آشنایی با اشعار پرویز ناتل خانلری

کد: 1395053193846053

http://goo.gl/G6oygw

، تهران , (اخبار رسمی): زندگی و اشعار دکتر پرویز ناتل خانلری شاعر و نویسنده معاصر دوشنبه یکم شهریور در برنامه «شاعر در آینه» بررسی می شود.

آشنایی با اشعار پرویز ناتل خانلری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ، «شاعر در آینه» برنامه‌ای است از گروه ادب و هنر است که هر دوشنبه ساعت 16 تا 16:45 با موضوع شعر و بررسی شاعران معاصر تقدیم علاقه مندان شعر و ادب خواهد شد.

علیرضا بدیع (شاعر و منتقد) و منیرالسادات هژبر (استاد دانشگاه) در برنامه این هفته اشعار و زندگی دکتر پرویز ناتل خانلری را بررسی می کنند.

پرویز ناتِل خانلری ، نویسنده و شاعر معاصر ایرانی است. از کارهای ارزشمند خانلری، انتشار مجلهٔ سخن از سال 1322 تا 1357 بود که جمعاً 27 دوره منتشر شد. شمارهٔ اول مجله به صاحب‌امتیازیِ ذبیح‌الله صفا منتشر شد، اما با رسیدن خانلری به سی‌ سالگی، صاحب‌امتیازی مجله به او منتقل شد. مجلهٔ سخن، به‌خصوص در دوره‌های اول خود، دریچه‌ای به روی ادبیات جهان بود و محلی برای انتشار آثار نویسندگان تازه‌نفس و شاعران نوگرا بود، و نقش بسزایی در جهت‌گیری ادبیات فارسی در دورهٔ معاصر داشت.

سردبیر و تهیه کننده: مرتضی صداقت‌گو، گوینده: سکینه ارجمندی، نویسنده: ضیاءالدین خالقی عوامل این برنامه اند که از ساعت 16 تا 16:30  از رادیو فرهنگ پخش می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رادیو فرهنگ

شبکه رادیویی فرهنگ مباحث فرهنگی، ادبی، هنری، بویژه مباحث فکری معاصر، در کنار بهره گیری در خور از پخش موسیقی را وجهه همت خود قرار داده است و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه را در دستور کار خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب