اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193876023

روزهای 31 مرداد تا 3 شهریور

نمایش «ماه پیشانی» اجرا نمی‌شود

کد: 1395053193876023

http://goo.gl/hRzO1M

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش «ماه پیشانی» به کارگردانی مریم کاظمی در روزهای 31 مرداد تا 3 شهریور در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه نمی‌رود.

نمایش «ماه پیشانی» اجرا نمی‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به دلیل برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در مرکز تئاتر کانون، اجرا نخواهد داشت. 

بر اساس این گزارش، سه نمایش از تولیدات اداره کل امور سینمایی و  تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در جشنواره تهران مبارک به نمایش گذاشته می‌شود.

بر همین اساس، «کوزه عسل نیست» به کارگردانی عادل بزدوده در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «هفت خوان» به کارگردانی میثم یوسفی و «مبارک و قالیچه پرنده» به کارگردانی حامد زحمتکش در بخش فضای باز نمایش داده می‌شود.

نمایش «ماه پیشونی» از روز پنچ‌شنبه چهارم شهریور به اجرای خود ادامه می‌دهد و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی و بعد از ظهرها در ساعت 19:30 برای عموم در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت و ذخیره جا می‌توانند با شماره‌های 88980721 و 09194346356 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر