اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007209196023

کانون عرضه کرد؛

«بچه‌های آسمان» و «آخرین آبادی» مجیدی در یک بسته

کد: 13951007209196023

https://goo.gl/40Aq0E

، تهران , (اخبار رسمی): دو فیلم «آخرین آبادی» و «بچه‌های آسمان» آثار مجید مجیدی که در سال‌های 1372 و 1375 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده‌است، منتشر شد.

«بچه‌های آسمان» و «آخرین آبادی» مجیدی در یک بسته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل دو دی‌وی‌دی است که در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون و دیگر مراکز فروشِ محصولات فرهنگی کشور با قیمت 12هزار تومان عرضه شده است.
بر اساس این خبر، «بچه‌های آسمان» داستانِ برادر و خواهری با نام علی و زهرا است که مشکل مالی دارند. کم کم شرایط سخت و سخت‌‌تر می‌شود. علی و زهرا تصمیم می‌‌گیرند این مشکل را خودشان بدون اطلاع والدینشان حل کنند و...
«آخرین آبادی» نیز داستانِ یک مربی کتاب‌خانه‌ِی سیار کانون است که باید کتاب‌هایی را به دهکده‌ای در منطقه‌اش ببرد. در رسیدن به آخرین آبادی که در منطقه‌ای مرتفع قرار دارد با موانع و مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود...
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌تر نیز مجموعه آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی و بهرام بیضایی را در قالب بسته‌ای شکیل روانه بازار محصولات فرهنگی هنری کشور کرده است.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات مراکز فروش کانون با شماره تلفن‌های 7-88971394 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر