اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194725363

نشست راهبردی بیمه دانا برگزار شد

مطالبات معوق، وصول می شود

کد: 1395060194725363

http://goo.gl/y9cKDn

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته راهبردی وصول مطالبات بیمه دانا در جلسه ای با نمایندگان مدیران فنی ستاد، بر ایجاد هماهنگی لازم بین مدیریت های فنی به منظور تسریع در وصول مطالبات باقیمانده از بیمه گذاران تأکید کرد.

وصول مطالبات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش، مدیر امور مالی، مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات و نمایندگان مدیران فنی ستاد  شد، در خصوص نحوه اطلاع رسانی و رفتار سازمانی شرکت با بیمه گذارانی که مطالبات معوق دارند، بحث وتبادل نظر شد.

معاون اموراستان ها و توسعه شبکه فروش در این جلسه با تأکید بر وصول مطالبات و دغدغه ای که در این خصوص وجود دارد، افزود: در این خصوص بایستی متن یا دستورالعملی تهیه و از این پس در چاپ فرم پیشنهاد بیمه نامه ها اعمال شود و تمامی شعب با استفاده از این دستورالعمل اقدام کند.

حمیدرضا علیزاده محب، مدیر امور مالی نیز با تأکید بر اهمیت هماهنگی و تعامل لازم بین کمیته وصول مطالبات با مدیریت های فنی، خواستار افزایش تلاش همکاران برای وصول مطالبات شد و گفت: ابعاد فنی این مسئله باید بصورت شفاف برای کلیه شعب توضیح داده شود.

در ابتدای این نشست مهناز مرادی، مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات ادامه داد: برخی از مطالبات شرکت مربوط به حوزه فعالیت های جاری است که در حوزه فناوران صادر شده و برخی نیز مربوط به سایر نرم افزارهای شرکت است که سنواتی شده و ضرورت دارد شعب نسبت به تعیین تکلیف آنها سریع تر اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه