اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195435575

ناظم الشریعه:

بازی سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم

کد: 1395060195435575

http://goo.gl/gGT8i9

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی مقابل تایلند دیدار سختی بود و بازیکنان نیاز داشتند تا در شرایط سخت مسابقه قرار بگیرند.

بازی سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شکست برابر تایلند گفت: هر بازی برای ما حکم دیدار تدارکاتی دارد. ما تاکنون دیدار تدارکاتی و دوستانه نداشتیم تا بازیکنان خود را به صورت جدی محک بزنیم. ضمن اینکه ملی پوشان باید در شرایط مسابقه پرفشار قرار بگیرند تا بدانند در شرایط دشوار چه عملکردی از خود به جای بگذارند.
وی در ادامه بیان کرد: عدم برگزاری دیدار تدارکاتی کار را برای ما سخت کرد. تعدادی از مهره های خود را به دلیل مصدومیت همراه تیم در تایلند نداشتیم و این موضوع باعث شد تا سیستم بازی خود را  در این تورنمنت  تغییر دهیم.
وی در ادامه گفت: حدود 8 هزار تماشاچی در سالن تیم ملی فوتسال تایلند را تشویق می کردند و شرایط سالن مسابقه بسیار سنگین بود. علیرغم اینکه دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما داوری این بازی اصلا خوب نبود. بازیکنان ما در این مسابقات مصدوم شدند، دو کارته شدند و داور سوت هایی را به ضرر ما زد.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: حضور در این تورنمنت، بیشتر جنبه بازی تدارکاتی برای ما داشت و مهمترین هدف ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی و هماهنگی برسانیم. بازی برابر ژاپن همانند دیدار مقابل تیم های قزاقستان و تایلند است و ما هدفمان این است که برنامه ریزی دقیق خود را برای حضوری پر قدرت در رقابتهای جام جهانی کلمبیا به مرحله اجرا برسانیم. ژاپن به دلیل اینکه در کلمبیا حضور ندارد، صرفا جهت آماده سازی تیمش برای دیدارهای پیش رو در این تورنمنت شرکت کرده است. اما شرایط ما به هر سه تیم فرق می کند چرا که در بازی به بازی با هدفی خاص پیش میرویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش