اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296395363

عضو هیأت مدیره بیمه دانا تاکید کرد

بازدهی بازار سرمایه در سال آخر دولت ها

کد: 1395060296395363

http://goo.gl/UtBlkP

، تهران , (اخبار رسمی): شیرزادی گفت: تجربه ثابت کرده که معمولا سال آخر دولت ها، شرایط بازار رو به جلو بوده و بازدهی بالاتری را تجربه کرده است و مطالعات هم این موضوع را نشان می دهد.

بورس

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، سعید شیرزادی عضو هیات مدیره این شرکت، شرایط حاکم بر بازار سرمایه را در سال آخر دولت یازدهم پیش بینی کرد و گفت: از آنجا که تقریبا سیاست های دولت ها در سال آخر مشخص شده و خود دولت ها نیز در این ایام، انتظار هیجان در بازارهای مالی را دارند تصور می رود که برای این دولت هم چنین اتفاقی رخ دهد 

وی با بیان اینکه در ماه های پایانی دولت ها، هم نقدشوندگی بالا بوده و هم انتظار بازدهی اضافی ایجاد می شود، افزود: انتظار می رود که ماه های پایانی سال جاری و آغازین سال آینده، شاهد یک رشد قابل لمس در بازار سرمایه باشیم.

به گفته شیرزادی، شرایط امروز بازار چندان فرقی با سه – چهار ماه گذشته نکرده است؛ یعنی بازار تقریبا راکد را مخصوصا روی سهام بزرگ شاهدیم و یکی دو روز هم مجموعه اتفاقات خوبی در بازار افتاد ولی باز به حالت قبل بازگشت.

عضو هیات مدیره بیمه دانا اظهار داشت: تصور می رود گزارش ها نسبت به سال قبل بهتر و سودآوری شرکت ها مناسب تر از گذشته باشد. البته باز با انتظاراتی که ابتدای سال و همین طور سال گذشته داشتند، خیلی فرق می کند.

شیرزادی ادامه داد: در بعضی صنایع بزرگ مانند فولاد و سنگ آهنی ها بازار راکد و بدون هیجان است، اما آنچه به نظر من اتفاق خواهد افتاد این است که با توجه به پیش بینی ها و سخنان رئیس جمهور که امسال رشد 5 درصدی را تجربه خواهیم کرد، صنایع پایه همچون فولاد باید حرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال هم که صنایع بزرگ بازار سرمایه چگونه به حرکت خواهند افتاد، گفت: از آنجا که ارزش بازار صنایع بزرگ خیلی زیاد است و فراوانی فعالان و سهامداران در این صنایع هم بالاست خیلی انتظار رشد هیجانی را در این صنایع نمی توانیم داشته باشیم.

شیرزادی اظهار داشت: نکته بعدی که در بازار خیلی موثر است ، بحث تغییر قیمت های فلزات اساسی است که شاید نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه