اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296400025

در عمر دولت یازدهم و با مشارکت بانک صادرات

30طرح ملی تکمیل شد

کد: 1395060296400025

https://goo.gl/9tqBnE

، تهران , (اخبار رسمی): ​از بدو فعالیت دولت تدبیر و امید، بانک صادرات در زمینه اجرا و بهره برداری از 30 طرح در بخش های مختلف با دولت یازدهم مشارکت داشته است.

مشارکت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، طرح ها در بخش های نیروگاهی، پتروشیمی، تولید  سیمان، دریانوردی و گردشگری به مرحله اجرا در آمده اند که علاوه بر اثر بخشی در توسعه اقتصادی کشور منجر به اشتغال آفرینی هم شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی 484 مگاواتی زواره اصفهان،نیروگاه انرژی گستر جم یزد، سیمان خمسه و مند دشتی، پتروشیمی ایلام، کشتیرانی بنیاد، شناور مسیر آبی ایران و عمان از جمله طرح های یاد شده می باشند

این گزارش همچنین می افزاید در خلال این مدت 89 طرح بزرگ به ارزش اعتباری بالغ بر 136 هزار میلیارد ریال در بررسی های کارشناسانه مورد تایید قرار گرفته و مصوب شده اند.

قابل ذکر است؛ طرح های مصوب در سال آغازین دولت تدبیر و امید شامل 17 طرح بوده است که محل تامین منابع آن صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک،تفاهم با سازمان ذیربط و بنگاه های اقتصادی زودبازده اعلام  شده است.

همچنین در پنج ماهه امسال تاکنون 14 طرح  مصوب شده است که بالغ بر 1087 میلیارد ریال،725 میلیون دلار و 311 میلیون یورو برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

بر پایه این گزارش با توجه به تاکید مدیر عامل بانک صادرات برای مشارکت در اجرای طرح های بزرگ اقتصادی انتظار می رود تا پایان سال جاری شمار بیشتری طرح بزرگ برای تامین و پرداخت تسهیلات  به تصویب رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه