اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296545575

در مسابقات فوتبال ساحلی رخ داد

تیم ملی ایران 10 – تیم ملی بحرین 1

کد: 1395060296545575

http://goo.gl/1375eX

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در نخستین دیدار خود از سری مسابقات تورنمنت قاره آسیا با گل های پرشمار تیم ملی بحرین را شکست داد.

تیم ملی ایران 10 – تیم ملی بحرین 1

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود از بازیهای تورنمنت قاره آسیا که با حضور هشت تیم نخست رنکینگ قاره در کشور چین درحال برگزاری است از ساعت 11:45 (به وقت ایران) به مصاف تیم ملی بحرین رفت و شاگردان محمدحسین میرشمسی با ارائه یک بازی جذاب موفق شدند با نتیجه 10 بر یک تیم ملی بحرین را شکست دهند.
برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این دیدار محمد احمدزاده (2گل) امیرحسین اکبری (2گل) مسلم مسیگر (2 گل) محمدعلی مختاری (یک گل) سیدعلی ناظم (یک گل) پیمان حسینی (یک گل) و حمید بهزادپور (یک گل) گلزنی کردند.
براساس اعلام برنامه بازیها توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان فردا به مصاف برنده دیدار تیم های ملی ژاپن و تایلند خواهد رفت که این دیدار با نتیجه 12 بر چهار به سود تیم ملی ژاپن به پایان رسیده است.
بنابر این دیدار دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و ژاپن فردا صبح ساعت 11:45 (به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش