اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296555575

به منظور برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر صورت گرفت

تشکیل نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال

کد: 1395060296555575

http://goo.gl/QfvsYr

، تهران , (اخبار رسمی): نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر پیش از ظهر امروز با حضور دبیر کل فدراسیون برگزار شد.

تشکیل نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جلسه نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و دکتر علیرضا اسدی-دبیر کل فدراسیون در این نشست خطاب به مسئولین برگزاری مسابقات گفت: روز 11 شهریورماه میزبان تیم ملی فوتبال قطر در مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه هستیم. بر همین اساس باید برنامه ریزی های خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر این دیدار طراحی و به مرحله اجرا برسانیم.
وی ادامه داد: حمایت 100 درصدی خود را از تیم ملی فوتبال کشورمان  اعلام داشته و به بهترین نحو برای برگزاری این مسابقه تلاش می کنیم.این دیدار شرایط خاص خود را دارد و باید در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن اقدام کنیم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال افزود: قرار است تا رئیس فدراسیون فوتبال قطر، رئیس و دبیر کل LOC برگزار کننده مسابقات جام جهانی 2022 به ایران بیایند تا علاوه بر تماشای این دیدار در خصوص مسائل فوتبال و همچنین شرایط برگزاری رقابتهای مختلف به بحث و بررسی بپردازیم.
 گفتنی است، در ادامه این نشست اعضا درباره محل اسکان تیم ها، شرایط حضور رسانه ها، بازاریابی،  مسائل پزشکی، برگزاری مسابقات، حضور مسئولین برگزاری این دیدار  از سوی  AFC و اسکورت تیم ها  و همچنین موارد مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است، 4 داور سریلانکایی این دیدار را قضاوت خواهند کرد. همچنین ناظر بازی از مالزی و ناظر داوری از کشور سنگاپور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش